Platforma cro.pl© Chorwacja online™ - podróżuj z nami po całym świecie! Odkryj Chorwację i nie tylko na forum obecnych i przyszłych Cromaniaków ツ

Pierwszy raz do Chorwacji-PROŚBA O POMOC.

W Chorwacji jest mnóstwo wartych zobaczenia miejsc. Zwiedzanie lub wypoczynek, albo i jedno, i drugie? Byłeś gdzieś lub chcesz się dowiedzieć czegoś od innych? To właśnie tutaj możesz to zrobić.
[Nie ma tutaj miejsca na reklamy. Molim, ovdje nije mjesto za reklame. Please do not advertise.]
KONIK1968
Plażowicz

Nieprzeczytany postnapisał(a) KONIK1968 » 07.07.2010 21:33

Witam Wszystkich.Jestem nowym uzytkownikiem forum i od razu mam prośbę do "starych" jak i "nowych" bywalców Chorwacji. Od 2 tygodni studiuję to forum i powstał mały dylemat. Ze zdjęć i opisów przedstawionych przez użytkowników już wiem że mój wybór wyjazdu do Chorwacji jest słuszny (poprzednio myślałem o Bułgarii ale przestraszyłem się długiej drogi z małym dzieckiem ).Mam tylko mały dylemat.Gdzie się udać? Wyjazd planujemy po 22.08.2010 wraz z moją żoną i córeczką (2,5 lat)oraz moim bratem na około 10 dni. W związku z tym mam kilka pytań.
1.Chcemy jechać w ciemno.Czy nie będzie problemów ze znalezieniem apartamentu?
2.Czy miejscowość Medulin będzie dobrym wyborem z małym dzieckiem?
3.Jak z pogodą w tym terminie? Czy jest ciepło i slonecznie?
Prosze jednocześnie o sugestie co do wyboru miejsca na wypoczynek bo z tego co widziałem i przeczytałem na forum to cała Chorwacja jest piękna i urokliwa ale ja na pierwszy raz chciałbym wybrać się w miarę blisko.Mieszkam przy granicy ze Słowacją w Krynicy-Zdroju.Co do plaż i kąpieli w morzu to ze względu na córeczkę chciałbym pojechać w miejsce w miarę spokojne z płytkim morzem.Z góry dziękuję za pomoc i pozdrawiam wszystkich. :D
maniust
Koneser

Nieprzeczytany postnapisał(a) maniust » 07.07.2010 22:04

KONIK1968 napisał(a):1.Chcemy jechać w ciemno.Czy nie będzie problemów ze znalezieniem apartamentu?