Platforma cro.pl© Chorwacja online™ - podróżuj z nami po całym świecie! Odkryj Chorwację i nie tylko na forum obecnych i przyszłych Cromaniaków ツ

Novasol

Apartament czy hotel? Ile to kosztuje, co warto wybrać, na co zwracać uwagę. Jeżeli szukasz odpowiedniego miejsca noclegowego, pisz tutaj. [Nie ma tutaj miejsca na reklamy. Molim, ovdje nije mjesto za reklame. Please do not advertise.]
Regulamin działu
Prosimy nie umieszczać w tym dziale żadnych postów zawierających treści, które mogą zostać uznane za reklamę. Moderatorzy zastrzegają sobie prawo do usunięcia postów w tym dziale bez podania przyczyn - proszę nie wysyłać następnych postów z pytaniem "co się stało z moim wątkiem". Nieprzestrzeganie powyższych postanowień grozi banem.

[Nie ma tutaj miejsca na reklamy. Molim, ovdje nije mjesto za reklame. Please do not advertise.]
Dr.Watson
Croentuzjasta
Posty: 164
Dołączył(a): 26.05.2005
Novasol

Nieprzeczytany postnapisał(a) Dr.Watson » 24.06.2012 20:30

Witam!
Czy ktoś z Cromaniaków korzystał z biura NOVASOL .
Jest to firma Duńska z siedzibą w Szczecinie.
W necie nie ma o Nich zbyt dużo informacji a na opiniach naszego/Cro/ forum mozna polegać.
A wybieram się z Novasolem w sierpniu do Malińskiej na KRK , to wolałbym być pewny co to za "Ptica".
Pozdrawiam!
leszek0250
Globtroter
Posty: 50
Dołączył(a): 09.01.2008

Nieprzeczytany postnapisał(a) leszek0250 » 24.06.2012 22:54

2 razy z novasolem jechałem
raz było super
a raz nie było klimy za którą zapłaciliśmy...
ale jesli chodzi o sam Novasol - żadnym problemów
Jedno co ważne - jeśli miałbyś jakieś reklamacje - trzeba je zgłaszać od razu po stwierdzeniu.
My reklamację zgłosilismy po przyjeździe i novasol oddał nam 100zł za brak klimy
etush
Turysta
Posty: 13
Dołączył(a): 10.01.2012

Nieprzeczytany postnapisał(a) etush » 26.07.2012 12:05

Witam
My niedawno wróciliśmy z Korculi. Oczywiście z biura Novasol było ogłoszenie (domek na 12 osób). Żadnych problemów,choć było nas ponad stan (14), oferta jak opisie, kaucja w całości zwrócona, .
Pozdrawiam
Kriss69
Podróżnik
Posty: 25
Dołączył(a): 04.06.2007
z Novasolem

Nieprzeczytany postnapisał(a) Kriss69 » 26.07.2012 12:21

2 lata temu korzystałem z usług polskiego oddziału tego pośrednika wynajmując wakacyjny dom na południu Italii.
Nie było wówczas żadnych żadnych problemów, zamówiona kwatera iustniała i usługa wynajmu była zapłacona, a standard odpowiadał temu co w ofercie.
Inna sprawa to cena, która była niemała, ale to już rzecz indywidualna i względna oraz podana w dołączonej do voucheru ulotce informacja o dojeździe na miejsce do kwatery była tylko po niemiecku. Było to istotne bo nie zgadzały się namiary gps, a do kwatery trudno było trafić i trzeba było korzystać z tejże ulotki..
To mała uwaga, ale piszę o tym dlatego, że jak ktoś pośredniczy w wynajmie kwater czy sprzedaje inne usługi za cenę kilkuset lub więcej euro to można wymagać przynajmniej podstawowego tłumaczenia przydatnych informacji na język kraju, w którym sprzedaje się usługi. Ale to mały przytyk. :)
etush
Turysta
Posty: 13
Dołączył(a): 10.01.2012

Nieprzeczytany postnapisał(a) etush » 26.07.2012 12:44

Fakt, nasz opis dojazdu do posesji też był po niemiecku. Nie było problemu z wrzuceniem tego do tłumacza w googlach. Ale w zasadzie nawet nam się to nie przydało. Bez problemu trafiliśmy do gospodarza po klucze ( mieszkał ok 5 km od domku). To on swoim samochodem nas zaprowadził na miejsce. I bardzo dobrze bo była godzina 23, ciemno jak diabli i nie wyobrażam sobie szukania w nocy tej chatki w tej pipidówie. Także nie wiem czy my mieliśmy szczęście z gospodarzem czy takie są zwyczajnie praktyki u nich.
Kriss69
Podróżnik
Posty: 25
Dołączył(a): 04.06.2007

Nieprzeczytany postnapisał(a) Kriss69 » 26.07.2012 13:36

etush napisał(a):Fakt, nasz opis dojazdu do posesji też był po niemiecku. Nie było problemu z wrzuceniem tego do tłumacza w googlach. Ale w zasadzie nawet nam się to nie przydało. Bez problemu trafiliśmy do gospodarza po klucze ( mieszkał ok 5 km od domku). To on swoim samochodem nas zaprowadził na miejsce. I bardzo dobrze bo była godzina 23, ciemno jak diabli i nie wyobrażam sobie szukania w nocy tej chatki w tej pipidówie. Także nie wiem czy my mieliśmy szczęście z gospodarzem czy takie są zwyczajnie praktyki u nich.


Oczywiście wszystko można. To tylko mały przytyk do dużej sieciowej firmy, która otwiera przedstawicielstwo w Polsce, a więc wchodzi na ten rynek, sprzedając coś za tysiące euro, a nie wpadnie na ten sam pomysł i nie zleci prostego tłumaczenia swojemu przedstawicielstwu i dołożenia skserowanej karteczki do wysyłanego vouchera. Zreszta tak chyba stanowi prawo.To takie niechlujstwo. Niby towar dobry, a g....ne opakowanie.. Myślę, że jak post taki czyta ktoś z kierownictwa polskiego oddziału Novasola to wali głową ze wstydu :) :) :) I tyle, aby zamknąć ten temat.
natura30
Autostopowicz
Posty: 1
Dołączył(a): 17.07.2017

Nieprzeczytany postnapisał(a) natura30 » 17.07.2017 14:17

Osobiście nie polecam!!! Novasol nie jest solidnym organizatorem wypoczynku, szkoda nerwów na współpracę z nimi. Zarezerwowałam apartament w Chorwacji w czwartek, rezerwacja została potwierdzona i zaczynała się od soboty. Pieniądze przelane w czwartek. W piątek wyruszyliśmy w podróż, czekając cały czas na dalsze informacje ze strony Novasola. Po dotarciu na miejsce okazało się, że gospodarz apartamentu nie ma żadnej informacji na temat mojej rezerwacji. Dopiero interwencja chorwackiego Novasola, który potwierdził rezerwację, spowodowała, że mogliśmy zostać zakwaterowani. Po kilku godzinach odezwała się Pani z polskiego Novasola i była ciężko zdziwiona, że my jesteśmy już na miejscu, bo pieniądze jeszcze nie zaksięgowane i pewnie będa dopiero w poniedziałek. Czyli jej zdaniem powinnam czekać do poniedziałku i rozpocząć urlop od środy, bo pewnie dopiero na środę dotarlibyśmy na miejsce. Ciężko było jej wykonać telefon w piątek, kiedy widać było, że to pilna rezerwacja i trzeba wyjaśnić sprawę opłaty. Nie ma problemu przecież w wysłaniu potwierdzenia przelewu. Takie sprawy załatwia się w 5 min., no ale trzeba chcieć, a Novasol najwyraźniej ma to w nosie. Mimo, że już wróciliśmy do kraju to nadal nie mamy voucherów. No skandal!!! Jeżeli Novasol nie ogarnia pilnych rezerwacji, to niech wstrzyma taką możliwość na swojej stronie i zrobi zastrzeżenie, że rezerwacja musi być na co najmniej, na przykład, tydzień wcześniej i tyle w temacie. Nigdy więcej z tym organizatorem!!
Gonzales
Cromaniak
Avatar użytkownika
Posty: 1222
Dołączył(a): 29.01.2017

Nieprzeczytany postnapisał(a) Gonzales » 17.07.2017 15:18

Już w styczniu tego roku zarezerwowaliśmy dom w Chorwacji na wakacyjny wyjazd (przełom czerwca i lipca).
Wszystko odbyło się bez żadnego problemu. Rzeczywistość zgodna z opisem. Nic tylko polecić.

Pozdrowienia.;)
Zago
Cromaniak
Avatar użytkownika
Posty: 897
Dołączył(a): 22.12.2014

Nieprzeczytany postnapisał(a) Zago » 20.07.2017 09:48

Dwa razy rezerwowałem wszystko OK, sprawdzałem ile przycinają.. Dom na Korczuli na 16 osób/tydzień 11000 tyś z Novasol, bez pośrednika około.9000 zł.
histe
Croentuzjasta
Avatar użytkownika
Posty: 206
Dołączył(a): 22.07.2009

Nieprzeczytany postnapisał(a) histe » 20.07.2017 10:18

Dwa razy korzystałem z rezerwacji przez Novasol (2011r. i 2017r.) w obu przypadkach bez najmniejszych problemów/potknięć, ale rezerwacja robiona odpowiednio wcześnie.
BEZERKA
Globtroter
Posty: 45
Dołączył(a): 02.07.2014

Nieprzeczytany postnapisał(a) BEZERKA » 20.07.2017 10:54

natura30 napisał(a):Osobiście nie polecam!!! Novasol nie jest solidnym organizatorem wypoczynku, szkoda nerwów na współpracę z nimi. Zarezerwowałam apartament w Chorwacji w czwartek, rezerwacja została potwierdzona i zaczynała się od soboty. Pieniądze przelane w czwartek. W piątek wyruszyliśmy w podróż, czekając cały czas na dalsze informacje ze strony Novasola. Po dotarciu na miejsce okazało się, że gospodarz apartamentu nie ma żadnej informacji na temat mojej rezerwacji. Dopiero interwencja chorwackiego Novasola, który potwierdził rezerwację, spowodowała, że mogliśmy zostać zakwaterowani. Po kilku godzinach odezwała się Pani z polskiego Novasola i była ciężko zdziwiona, że my jesteśmy już na miejscu, bo pieniądze jeszcze nie zaksięgowane i pewnie będa dopiero w poniedziałek. Czyli jej zdaniem powinnam czekać do poniedziałku i rozpocząć urlop od środy, bo pewnie dopiero na środę dotarlibyśmy na miejsce. Ciężko było jej wykonać telefon w piątek, kiedy widać było, że to pilna rezerwacja i trzeba wyjaśnić sprawę opłaty. Nie ma problemu przecież w wysłaniu potwierdzenia przelewu. Takie sprawy załatwia się w 5 min., no ale trzeba chcieć, a Novasol najwyraźniej ma to w nosie. Mimo, że już wróciliśmy do kraju to nadal nie mamy voucherów. No skandal!!! Jeżeli Novasol nie ogarnia pilnych rezerwacji, to niech wstrzyma taką możliwość na swojej stronie i zrobi zastrzeżenie, że rezerwacja musi być na co najmniej, na przykład, tydzień wcześniej i tyle w temacie. Nigdy więcej z tym organizatorem!!


Tak dla jasności chyba w każdym biurze podróży wystawiają dokumenty i potwierdzają ostatecznie rezerwacje po zaksięgowaniu wpłaty a nie na podstawie słowa czy potwierdzenia że kasa została przelana - trzeba było skorzystać z droższych przelewów księgowanych w 24 h lub zapłacić poprzez Przelewy24, wiem że mają taką usługę i nie byłoby problemu.
Zago
Cromaniak
Avatar użytkownika
Posty: 897
Dołączył(a): 22.12.2014

Nieprzeczytany postnapisał(a) Zago » 25.07.2017 17:17

natura30 napisał(a):Osobiście nie polecam!!! Novasol nie jest solidnym organizatorem wypoczynku, szkoda nerwów na współpracę z nimi. Zarezerwowałam apartament w Chorwacji w czwartek, rezerwacja została potwierdzona i zaczynała się od soboty. Pieniądze przelane w czwartek. W piątek wyruszyliśmy w podróż, czekając cały czas na dalsze informacje ze strony Novasola. Po dotarciu na miejsce okazało się, że gospodarz apartamentu nie ma żadnej informacji na temat mojej rezerwacji. Dopiero interwencja chorwackiego Novasola, który potwierdził rezerwację, spowodowała, że mogliśmy zostać zakwaterowani. Po kilku godzinach odezwała się Pani z polskiego Novasola i była ciężko zdziwiona, że my jesteśmy już na miejscu, bo pieniądze jeszcze nie zaksięgowane i pewnie będa dopiero w poniedziałek. Czyli jej zdaniem powinnam czekać do poniedziałku i rozpocząć urlop od środy, bo pewnie dopiero na środę dotarlibyśmy na miejsce. Ciężko było jej wykonać telefon w piątek, kiedy widać było, że to pilna rezerwacja i trzeba wyjaśnić sprawę opłaty. Nie ma problemu przecież w wysłaniu potwierdzenia przelewu. Takie sprawy załatwia się w 5 min., no ale trzeba chcieć, a Novasol najwyraźniej ma to w nosie. Mimo, że już wróciliśmy do kraju to nadal nie mamy voucherów. No skandal!!! Jeżeli Novasol nie ogarnia pilnych rezerwacji, to niech wstrzyma taką możliwość na swojej stronie i zrobi zastrzeżenie, że rezerwacja musi być na co najmniej, na przykład, tydzień wcześniej i tyle w temacie. Nigdy więcej z tym organizatorem!!


Miła Pani podczas rozmowy poinformowała, że przelew księgują od 2 do 5 dni roboczych i tak było po 3 dniach dostałem dane z adresem i miejscem odbioru kluczy.
smerf
Podróżnik
Posty: 21
Dołączył(a): 20.02.2017

Nieprzeczytany postnapisał(a) smerf » 25.07.2017 17:54

natura30 napisał(a):Osobiście nie polecam!!! Novasol nie jest solidnym organizatorem wypoczynku, szkoda nerwów na współpracę z nimi. Zarezerwowałam apartament w Chorwacji w czwartek, rezerwacja została potwierdzona i zaczynała się od soboty. Pieniądze przelane w czwartek. W piątek wyruszyliśmy w podróż, czekając cały czas na dalsze informacje ze strony Novasola. Po dotarciu na miejsce okazało się, że gospodarz apartamentu nie ma żadnej informacji na temat mojej rezerwacji. Dopiero interwencja chorwackiego Novasola, który potwierdził rezerwację, spowodowała, że mogliśmy zostać zakwaterowani. Po kilku godzinach odezwała się Pani z polskiego Novasola i była ciężko zdziwiona, że my jesteśmy już na miejscu, bo pieniądze jeszcze nie zaksięgowane i pewnie będa dopiero w poniedziałek. Czyli jej zdaniem powinnam czekać do poniedziałku i rozpocząć urlop od środy, bo pewnie dopiero na środę dotarlibyśmy na miejsce. Ciężko było jej wykonać telefon w piątek, kiedy widać było, że to pilna rezerwacja i trzeba wyjaśnić sprawę opłaty. Nie ma problemu przecież w wysłaniu potwierdzenia przelewu. Takie sprawy załatwia się w 5 min., no ale trzeba chcieć, a Novasol najwyraźniej ma to w nosie. Mimo, że już wróciliśmy do kraju to nadal nie mamy voucherów. No skandal!!! Jeżeli Novasol nie ogarnia pilnych rezerwacji, to niech wstrzyma taką możliwość na swojej stronie i zrobi zastrzeżenie, że rezerwacja musi być na co najmniej, na przykład, tydzień wcześniej i tyle w temacie. Nigdy więcej z tym organizatorem!!

Witam,ja też rezerwowałem pobyt w tym oku przez Novasol i żadnych problemów, w opisie rezerwacji jest napisane że pieniądze z wpłaty księgują 2-3 dni roboczych więc nie ma o co robić rabanu tylko dokładnie czytać opis ,jak można w czwartek robić rezerwację i w piątek wyjeżdżać na kwaterę, wiadomo że nie zdążą zaksięgować.W opisie jest też że po zaksięgowaniu prześlą dokumenty podróży.Ja rezerwowałem w lutym wyjazd w sierpniu.Osobiście polecam,dzwoniłem też do biuro bardzo dobry kontakt z panią z infolini.
[/code]
Zago
Cromaniak
Avatar użytkownika
Posty: 897
Dołączył(a): 22.12.2014

Nieprzeczytany postnapisał(a) Zago » 23.03.2018 18:56

Z Novasol wszystko było Ok. Duży minus to prowizja, w tym roku wracam w to samo miejsce. Dogadałem się z Gospodarzem i przyklepałem termin bez pośrednika( Novasol) i szok.Przez biuro za 8 noclegów 2900zł, a u Juriego 1800zł, jest różnica!
cdm
Plażowicz
Posty: 6
Dołączył(a): 16.05.2011

Nieprzeczytany postnapisał(a) cdm » 06.04.2018 20:55

Prawdziwe,

Nova sol dodaje 50% ceny dla właścicieli, znacznie lepiej sprawdza się w lokalnej agencji w Chorwacji. dodają maksymalnie 15-30% w cenie właściciela.
Na Riwierę Makarską polecam GoToAdria.
Następna strona

Powrót do Apartamenty, hotele, pokoje

cron
reklama
Chorwacja Online
[ reklama ]    [ kontakt ]

Platforma cro.pl© Chorwacja online™ wykorzystuje cookies do prawidłowego działania, te pliki gromadzą na Twoim komputerze dane ułatwiające korzystanie z serwisu; więcej informacji w polityce prywatności.

Redakcja platformy cro.pl© Chorwacja online™ nie odpowiada za treści zamieszczone przez użytkowników. Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu. Serwis ma charakter wyłącznie informacyjny. Cro.pl© nie reprezentuje interesów żadnego biura podróży, nie zajmuje się organizacją imprez turystycznych oraz nie odpowiada za treść zamieszczonych reklam.

Copyright: cro.pl© 1999-2025 Wszystkie prawa zastrzeżone