napisał(a) natura30 » 17.07.2017 14:17
Osobiście nie polecam!!! Novasol nie jest solidnym organizatorem wypoczynku, szkoda nerwów na współpracę z nimi. Zarezerwowałam apartament w Chorwacji w czwartek, rezerwacja została potwierdzona i zaczynała się od soboty. Pieniądze przelane w czwartek. W piątek wyruszyliśmy w podróż, czekając cały czas na dalsze informacje ze strony Novasola. Po dotarciu na miejsce okazało się, że gospodarz apartamentu nie ma żadnej informacji na temat mojej rezerwacji. Dopiero interwencja chorwackiego Novasola, który potwierdził rezerwację, spowodowała, że mogliśmy zostać zakwaterowani. Po kilku godzinach odezwała się Pani z polskiego Novasola i była ciężko zdziwiona, że my jesteśmy już na miejscu, bo pieniądze jeszcze nie zaksięgowane i pewnie będa dopiero w poniedziałek. Czyli jej zdaniem powinnam czekać do poniedziałku i rozpocząć urlop od środy, bo pewnie dopiero na środę dotarlibyśmy na miejsce. Ciężko było jej wykonać telefon w piątek, kiedy widać było, że to pilna rezerwacja i trzeba wyjaśnić sprawę opłaty. Nie ma problemu przecież w wysłaniu potwierdzenia przelewu. Takie sprawy załatwia się w 5 min., no ale trzeba chcieć, a Novasol najwyraźniej ma to w nosie. Mimo, że już wróciliśmy do kraju to nadal nie mamy voucherów. No skandal!!! Jeżeli Novasol nie ogarnia pilnych rezerwacji, to niech wstrzyma taką możliwość na swojej stronie i zrobi zastrzeżenie, że rezerwacja musi być na co najmniej, na przykład, tydzień wcześniej i tyle w temacie. Nigdy więcej z tym organizatorem!!