Platforma cro.pl© Chorwacja online™ - podróżuj z nami po całym świecie! Odkryj Chorwację i nie tylko na forum obecnych i przyszłych Cromaniaków ツ

jestem zielona

W Chorwacji jest mnóstwo wartych zobaczenia miejsc. Zwiedzanie lub wypoczynek, albo i jedno, i drugie? Byłeś gdzieś lub chcesz się dowiedzieć czegoś od innych? To właśnie tutaj możesz to zrobić.
[Nie ma tutaj miejsca na reklamy. Molim, ovdje nije mjesto za reklame. Please do not advertise.]
marsylia
Cromaniak
jestem zielona

Nieprzeczytany postnapisał(a) marsylia » 19.07.2007 10:22

Witam wszystkich forumowiczów, zaglądam do was od kiedy wiem, że jadę do Chorwacji :) i wiem o niej tyle co wyczytałam tutaj. Wybieram się w połowie sierpnia ze znajomymi i dzieckiem, łącznie jedzie nas 6 osób+synek, nie mamy konkretnych planów, ale chyba wybierzemy się w okolice Zadaru, czy możecie coś polecić, może ktoś wybiera się w tym samym czasie? Wesprzyjcie i poradźcie, gdzie jechać, co najlepiej zobaczyć, z góry dziękuję :D i pozdrawiam,
m.
rilla84
Autostopowicz

Nieprzeczytany postnapisał(a) rilla84 » 19.07.2007 12:02

hej, jestem tu nowa:) w sobotę znów jadę do Chorwacji:) twój post zmotywował mnie do zalogowania się, gdyż... rok temu pływałam żagłówka Sukosan (koło Zadaru)- Sibenic. I bardzo polecam wypad na wodospady na rzece Krka:D może troszke komercha al emoim zdaniem jest ślicznie! i tak róznica między dość suchym wybrzeżem a bujną, pięknie zieloną roślinnością nad rzeką KRk:) A i Skradin też fajna mieścinka. Z niej płynęliśmy stateczkiem wycieczkowym do parku krajobrazowego własnie:) ja polecam taką wycieczkę. Może nie jest super blisko, ale warto!
marsylia
Cromaniak

Nieprzeczytany postnapisał(a) marsylia » 19.07.2007 12:44

dziękuję za podpowiedzi :) ja cały czas penetruje forum i powoli zmieniam zdanie na temat miejsca docelowego :oops: przeczytałam relację meeg z Primosten i coś mi się zdaje, ze to będzie właśnie to- otwarte morze przede wszystkim :D chociaż nie wiadomo czy jak jeszcze poczytam, to ...