Witam
Byliśmy tam od 27.05.2013 do 01.06.2013 (5 noclegów)
Zdecydowaliśmy się na nich ze względu na ustronne miejsce, własny kawałek nabrzeża w zatoczce, ładny pokój oraz promocję, którą nam zaoferowali: brak opłaty klimatycznej i w przypadku przedłużenia pobytu do 11 noclegów zachowanie niezmienionej ceny (w czerwcu liczą za nocleg o 5 euro więcej) oraz 11ty nocleg gratis. Propozycja wyszła od nich. Więc wpłaciliśmy zaliczkę.
Apartament był nowy, czysty, widoki super ale obsługa ukierunkowana była tylko na kasę (jechaliśmy tam 15h i jak weszliśmy to od razu gadka o uregulowaniu należności - gadka na migi bo niby nie znali angielskiego a co dziennie kolejna osoba zdradzała się że zna ten język - nie wiemy czemu tak robili). Nie przedłużaliśmy od razu pobytu bo nie wiedzieliśmy czy będzie nam się tam podobało, więc o leżakach na plaży (są na zdjęciach na ich stronie) musieliśmy zapomnieć - taka mała zemsta właścicielki. Mimo to 1go czerwca zdecydowaliśmy się przedłużyć nasz pobyt i wtedy okazało się, że ustalenia mailowe i napisane na potwierdzeniu rezerwacji są nie ważne bo właścicielka nigdy ich nie zaakceptowała. Więc dodatkowe 6 noclegów miało nas kosztować 58 euro więcej (brak darmowego noclegu i dodana opłata klimatyczna, nie podnieśli chyba tylko ceny ale nie byliśmy tego pewni bo unikali konkretnej odpowiedzi). Cała rozmowa w SMSach - nawet nie pofatygowali się przyjechać - nie mieszkali tam.
Gdyby mieli jeszcze innych gości i potrzebowali wolnych pokoi to rozumiem ale tam nie było nikogo i pozostałe 5 apartamentów było pustych.
Oczywiście spakowaliśmy się i przenieśliśmy się do innej miejscowości.
Do Chorwacji wrócimy. Do Apartamentu Gulin w Šparadići NIE.
(Šparadići leży między Sibenikiem a Primosten)

.png)