Platforma cro.pl© Chorwacja online™ - podróżuj z nami po całym świecie! Odkryj Chorwację i nie tylko na forum obecnych i przyszłych Cromaniaków ツ

Gdzie najlepiej pojechać?

Piaszczyste plaże? To w Chorwacji jednak rzadkość. Ale może są tacy, którzy chcą podzielić się z innymi swoją wiedzą na ten temat. Potrzebujesz łagodnego zejścia do morza? A może lubisz nurkować czy wędkować? Chcesz wypożyczyć łódkę i poznać Chorwację od strony morza? Albo masz skuter wodny i chcesz go zabrać?
[Nie ma tutaj miejsca na reklamy. Molim, ovdje nije mjesto za reklame. Please do not advertise.]
OnA
Gdzie najlepiej pojechać?

Nieprzeczytany postnapisał(a) OnA » 17.10.2003 18:09

W przyszłym roku pojadę na Chorwację podczas wakacji. Zastanawiam się, gdzie. Poszukuję miejsca dość spokojnego, ale nie odosobnionego. Zeby plaże były w porządku, a w wodzie w miarę bez rekinów itp. Jakie miejsce nadawało by się? :( Musicie mi pomóc, bo nie znam się zbyt dobrze na tym! :? . Czekam na pomoc :!: Pa pa! :)
VOID
Cromaniak
Avatar użytkownika
Posty: 1106
Dołączył(a): 06.06.2003

Nieprzeczytany postnapisał(a) VOID » 18.10.2003 12:06

Ja polecam Podgorę właśnie wróciłem i bardzo mi się podobało. jednak jak chcesz jechać w czasie wakacji to musisz sobie określić jak chcesz spędzić urlop/wakacje:
-czy leżeć na plaży i balować wieczorami (wtedy lepsze miejscowości większe tak jak np Makarska)
-czy też wolisz odpocząć i coś niecoś pozwiedzać to wydaje mi się że lepsze były by mniejsze miasteczka/wioski
więcej info GG 1960698 lub adres e-mail widoczny tylko dla zalogowanych na cro.pl
gladiatrix_24
Croentuzjasta
Avatar użytkownika
Posty: 161
Dołączył(a): 04.08.2003

Nieprzeczytany postnapisał(a) gladiatrix_24 » 18.10.2003 13:36

polecam takze wyspe KRK - podczas tegorocznych wakacji mozna bylo sie tam zarowno pobawic jak i polezec na kamienistej plazy, a i jest do niej najbilzej, w przyszlym roku tez sie mam zamiar wybrac do Chorwacji ale wybiore oklice DUbrovnika - zawsze cos nowego 8O
Skubi
Croentuzjasta