Platforma cro.pl© Chorwacja online™ - podróżuj z nami po całym świecie! Odkryj Chorwację i nie tylko na forum obecnych i przyszłych Cromaniaków ツ

Fishpicnic w okolicach Dubrownika

Jacy są Chorwaci, ile co kosztuje w Chorwacji, czy warto jadać w restauracjach, co zabrać ze sobą z Polski, czym najlepiej płacić, na co szczególnie uważać oraz wszystkie inne pytania i uwagi związane z wyjazdami, także te nietypowe czy specjalistyczne, powinny znaleźć się w tym miejscu.
[Nie ma tutaj miejsca na reklamy. Molim, ovdje nije mjesto za reklame. Please do not advertise.]
bporeba
Autostopowicz
Posty: 4
Dołączył(a): 16.06.2011

Nieprzeczytany postnapisał(a) bporeba » 17.06.2011 07:57

Witam kolegów i koleżanki.
Może macie jakieś wrażenia opisujące Fish Picnic w okolicach Dubrownika.
Razem z dziewczyną jesteśmy mobilni i chcemy się wybrać na taki rejs, jednak po zeszłorocznych doświadczeniach i pozostałych opiniach wnioskuje, że tu sami naciągacze. Zresztą już w tym roku dałem się naciągnąć, kupiłem kilogram czereśni i cztery brzoskwinie za jakieś 40 zł. Pomóżcie coś wybrać, czas leci a nam zostało jeszcze 4 dni. Zatrzymaliśmy się w Mlini jednak nie ma problemu żeby podjechać i do Ston. Z góry dzięki. :)
Nord*
Globtroter
Posty: 43
Dołączył(a): 18.03.2010

Nieprzeczytany postnapisał(a) Nord* » 18.06.2011 10:22

Fajne są organizowane w Orebicu w sumie właśnie tam byłem na najlepszym jak dotąd.
maslinka
Weteran
Avatar użytkownika
Posty: 14802
Dołączył(a): 02.08.2008

Nieprzeczytany postnapisał(a) maslinka » 18.06.2011 11:03

W 2008 roku byliśmy na całodziennym fishpikniku z Orasaca na Wyspy Elafickie - Kolocep, Sipan i Lopud. Wycieczka była fantastyczna, zwłaszcza wyspa Lopud bardzo nam się podobała, spędziliśmy na niej aż 3 godziny. W cenie była też oczywiście pyszna rybka z sałatą i winko lub rakija do wyboru.
Duży plus to kameralna łajba, na około 20 osób (nazywała się "Lorena"), a nie taki wielki pływający potwór, który mieści ok. 100 ludzi i puszczają na nim techniawkę.

Płynęliśmy z plaży przy campingu "Pod maslinom", ale ludzie na łajbie już byli, płynęli prawdopodobnie z Dubrovnika, a po nas dopłynęli na końcu.
To był wspaniały dzień. Zdjęcia i opis naszej wycieczki możecie zobaczyć tutaj :D
Jedyny minus to dość wysoka cena - wówczas 220 kun za osobę. Ale jak na cały dzień pełen atrakcji, warto!
Nord*
Globtroter
Posty: 43
Dołączył(a): 18.03.2010

Nieprzeczytany postnapisał(a) Nord* » 18.06.2011 11:15

Potwierdzam że z pod kempingu Bożka też jest ok. Ale jak dotąd najlepsze na jakich byłem są z Orebica.
bporeba
Autostopowicz
Posty: 4
Dołączył(a): 16.06.2011

Nieprzeczytany postnapisał(a) bporeba » 28.06.2011 17:03

Dziękuję za odpowiedź. W sumie to zrezygnowałem w tym roku z imprezy w stylu Fish Picnic, a za oszczędzone pieniąchy odpoczywaliśmy nad wodospadami KRKA a tam rejs stateczkiem miałem gratisowo. :)

Powrót do Ceny, usługi, przepisy, porady różne

cron
Nie masz jeszcze konta?
Zarejestruj się
reklama
Chorwacja Online
[ reklama ]    [ kontakt ]

Platforma cro.pl© Chorwacja online™ wykorzystuje cookies do prawidłowego działania, te pliki gromadzą na Twoim komputerze dane ułatwiające korzystanie z serwisu; więcej informacji w polityce prywatności.

Redakcja platformy cro.pl© Chorwacja online™ nie odpowiada za treści zamieszczone przez użytkowników. Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu. Serwis ma charakter wyłącznie informacyjny. Cro.pl© nie reprezentuje interesów żadnego biura podróży, nie zajmuje się organizacją imprez turystycznych oraz nie odpowiada za treść zamieszczonych reklam.