Witam
jak pisałem wczoraj w relacji (nie wiem czemu nie mogę wstawić linku do niej, może moderator da radę...) mieszkaliśmy w Chorwacji w Malinska, w Villa Flora, Petrilini ileś tam.
Apartament rezerwowałem przez Booking.com z kilku miesięcznym wyprzedzeniem
W każdym razie dziś sprawdzałem stan konta i ... troszkę zdębiałem. Ale po kolei.
Przez cały tydzień pobytu nasz apartament nie był sprzątany, ale to pewnie norma. W regulaminie (wywieszonym na ścianie, a jakże) było jakieś zdanie (którego teraz dokładnie nie przytoczę) o tym że goście powinni zostawić apartament w stanie jak najlepszym. Toteż w dniu wyjazdu staraliśmy się go trochę posprzątać, nawet zgarnąłem odkurzacz z holu budynku. na tej czynności (zgarniania) zobaczyła mnie gospodyni, która powiedziała że nie musimy sprzątać. Odetchnęliśmy z ulga, przyśpieszyliśmy pakowanie i po pożegnaniu podążyli do Słowenii.
Dziś sprawdzam moje konto - jest transakcja na karcie kredytowej z Villa Flora na kwotę 20 Euro z adnotacją "Final Cleaning" ??!! No poczułem się trochę... dziwnie.
Czy to normalne ? Spotkaliście się z czymś takim ? Podobnym ?