Platforma cro.pl© Chorwacja online™ - podróżuj z nami po całym świecie! Odkryj Chorwację i nie tylko na forum obecnych i przyszłych Cromaniaków ツ

chorwacja dla studenta w poczatku wrzesnia

W Chorwacji jest mnóstwo wartych zobaczenia miejsc. Zwiedzanie lub wypoczynek, albo i jedno, i drugie? Byłeś gdzieś lub chcesz się dowiedzieć czegoś od innych? To właśnie tutaj możesz to zrobić.
[Nie ma tutaj miejsca na reklamy. Molim, ovdje nije mjesto za reklame. Please do not advertise.]
mufcfann
Autostopowicz

Nieprzeczytany postnapisał(a) mufcfann » 18.05.2008 11:26

Heh.. siedzę już ładnych kilka godzin na forum i nie mogę znaleźć wciąż odpowiedzi na moje pytanie. Zamiast tego mam coraz więcej wątpliwości co do miejsca, w które się wybrać. Jestem studentem i planuje wyjazd do chorwacji na samym początku września. Początkowo uparłem się na południową dalmację i okolice dubrovnika ale czytając forum coraz bardziej intryguje mnie riwiera makarska. Pierwszy raz jadę do chorwacji dlatego też mam tyle wątpliwości. Chciałbym wybrać się z narzeczoną oraz znajomymi ale wciąż nie wiem gdzie. Chciałbym uzyskać konretne odpowiedzi.. bo regiony chorwacji już przejżałem dogłębnie:) Prosiłbym jakieś konkretne miejscowości które są warte obejrzenia i z których blisko jest także do innych takich miejsc. Nie interesuje mnie jako młodą osobę leżenie "bykiem" na plaży. Preferuje rodzaj aktywnych wakacji w których pozwiedzam oraz będę mógł napawać się pięknym widokiem. Krótko mówiąc... idealne miejsce na pierwszy wypad do chorwacji dla młodych osób .. termin - wrzesien. Z góry dziękuję za odpowiedzi
darek1
zbanowany

Nieprzeczytany postnapisał(a) darek1 » 18.05.2008 21:12

Robisz jak na studenta duże błedy ortograficzne, wstyd. Przejrzałem pisze się przez rz. a nie ż. No kolego jesli takich magistrów na uczelniach się wypuszcza to chyba coś nie tak. Jesli chodzi o Chorwację to się nie zastanawiaj - cześc.
ines
Cromaniak

Nieprzeczytany postnapisał(a) ines » 18.05.2008 22:52