Platforma cro.pl© Chorwacja online™ - podróżuj z nami po całym świecie! Odkryj Chorwację i nie tylko na forum obecnych i przyszłych Cromaniaków ツ

Chcę zabrać rodziców do CRo :)

Wszystkie rozmowy na tematy turystyczne nie związane z wcześniejszymi działami mogą trafiać tutaj. Zachowanie się naszych rodaków za granicą, wybór kraju wakacyjnego wyjazdu, czy korzystać z biur podróży.
[Nie ma tutaj miejsca na reklamy. Molim, ovdje nije mjesto za reklame. Please do not advertise.]
Wojtek101
Autostopowicz
Posty: 2
Dołączył(a): 06.09.2014
Chcę zabrać rodziców do CRo :)

Nieprzeczytany postnapisał(a) Wojtek101 » 06.09.2014 13:04

Witam do Chorwacji jeżdżę od 3 lat co roku do Breli ale nocujemy w sumie na granicy Brela-Baśka Voda.
Sprawa wygląda tak, rodzicom się finansowo nie przelewa raczej nie są w stanie smerfnąć się nad polskie morze a co dopiero Adriatyk, ja z żoną od jakiegoś czasu prosperujemy troszkę lepiej i chcieliśmy zabrać naszych staruszków właśnie do Chorwacji tak żeby zobaczyli lazur. Wcześniej nam z żoną też było ciężko nie jeździliśmy na wakacje przez 5 lat nigdzie nawet nad jęzioro, a jak się poprawiło to od razu do Chorwacji, żona jak zobaczyła Adriatyk płakała ze szczęścia, wiecie jak to jest za pierwszym razem. Dobra wystarczy tych smótów, chodzi o to że chciałbym znaleźć jakieś ustronne ciche miejsce myślałem o Breli ale tak na końcu może możecie polecić jakieś apartamenty, planujemy jechać we wrześniu 2015 w ciemno. Chciałbym się zamknąć w 50E za dobę dla 4 osób najlepiej z 2ma różnymi sypialniami wiadomo :)
Co jest mi potrzebne do szczęścia sklep z chlebem, żeby było czysto i to chyba tyle. Chętnie rozważę inne miejscowości ,ale zależy mi na poleceniu konkretnych apartamentów w zeszłym roku jadąc w ciemno szukaliśmy 4h a po 18 godz drogi to jest masakra. Zależy mi żeby rodzice nie zapomnieli tego wyjazdu bo nie wiadomo czy się jeszcze powtórzy...