Platforma cro.pl© Chorwacja online™ - podróżuj z nami po całym świecie! Odkryj Chorwację i nie tylko na forum obecnych i przyszłych Cromaniaków ツ

Dylematy początkującego

Którędy jechać? Ile zajmuje pokonanie trasy? Na jakich odcinkach drogi są płatne? Gdzie przekraczać granice? Nocować po drodze czy nie? A jeśli tak, to gdzie? Co zabrać w podróż, na co uważać, jak się zachowywać, jak radzić sobie w sytuacjach kryzysowych. Gdzie nie warto tankować i co z LPG.
[Nie ma tutaj miejsca na reklamy. Molim, ovdje nije mjesto za reklame. Please do not advertise.]
Mała Czarna
Globtroter
Posty: 41
Dołączył(a): 01.01.2006
Dylematy początkującego

Nieprzeczytany postnapisał(a) Mała Czarna » 01.01.2006 22:57

No tak nareszcie się zaczęło- planowanie! :D Uwielbiam tą czynność. Ale przejdżmy do tematu. Pierwszy raz zamierzam odwiedzić ten cudny zakątek globu (cudny mam nadzieję, bo cro.pl studiuję od dwóch lat), jedziemy familią czyli ja, mój luby i 3 letnia dziewoja. Mam dylemat czy jechać samochodem (gaz) czy wybrać się autobusem (firma OUT Zbigniew Górnicki). :? Miejscowość raczej wybrałam - Trogir-Ciovo. Z biurem ceny są następujące 850 zł od łebka za podróż, 10 obiadokolacji i noclegi. Ale pytanie jak lepiej ? Bo jak autem to niezależny , jak autobusem to mam w nosie niedogodności z podróży, a na miejscu może jakaś komunikacja HR !? Niby sama znajduję odpowiedzi ale to tylko pozory. POMÓŻCIE !!! :!: :!: :!: [/b]
toudee
Cromaniak
Avatar użytkownika
Posty: 748
Dołączył(a): 03.06.2004

Nieprzeczytany postnapisał(a) toudee » 02.01.2006 08:34

Ja po początkowych dwóch wyjazdach za pośrednictwem firm turtystycznych (autobus), od 4 lat już tylko własny samochód.