Chorwacja Online..........odkryj Chorwację na forum obecnych i przyszłych Cromaniaków

Powrot - sytuacja awaryjna

Jeśli szukasz transportu i chcesz sie dołączyć się do kogoś, albo odwrotnie - masz do zaoferowania miejsce w samochodzie i możesz i chcesz zabrać Forumowicza - pisz w tym dziale. Można tu także szukać "spółki" na wyjazd.
[Nie ma tutaj miejsca na reklamy. Molim, ovdje nije mjesto za reklame. Please do not advertise.]
agrest
Podróżnik
Avatar użytkownika
Posty: 22
Dołączył(a): 03.01.2007
Powrot - sytuacja awaryjna

Nieprzeczytany postnapisał(a) agrest » 01.10.2020 14:32

Czesc Wszystkim,

Moze ktos z czytajacych bedzie w tanie jakos pomoc.
Jestesmy z zona na rejsie w cro. Ruszylismy z Szybenika i tam konczymy.
Przyjechalismy z kolega jego samochodem. Niestety wlasnie sie dowiedzial ze zmarlu mu ojciec i w trybie awaryjnym musi wracac do kraju.
Zostalismy z reka w nocniku. Co prawda juz nalezlismy jakis transport na blablacar ale mamy problem z bagazem. Poniewaz jechalismy samochodem, nie ograniczalismy jakos specjalnie bagazu.
Swoj samochod zostawilismy na parkingu w Pyrzowicach ale pomocne mogly by sie okazac rowniez osoby z okolic Rzeszowa lub w-wy.
Moze ktos mogl by wziasc nas z Szybenika razem z calym bagazem, moze sam bagaz mogl by podrzucic do Rzeszowa lub w-wy?

Rejs konczymy w piatek wieczorem a lodke zdajemy w sobote do 9 rano.

Moze macie jakies inne pomysly?

Pozdrawiam
Jarek
kaeres
Cromaniak
Avatar użytkownika
Posty: 2445
Dołączył(a): 11.03.2010

Nieprzeczytany postnapisał(a) kaeres » 01.10.2020 14:55

Słabo trochę.
Nadać bagaże kurierem. Tanio nie będzie ale to chyba jedyna opcja i powrót pociągami.
Kapitańska Baba
Cromaniak
Avatar użytkownika
Posty: 7301
Dołączył(a): 16.12.2016

Nieprzeczytany postnapisał(a) Kapitańska Baba » 01.10.2020 15:45

Zorientuj sie czy jeżdzą autobusy Globtouristu, na stronie jest numer telefonu

https://www.globtourist.com/autokar-do-chorwacji.html
agrest
Podróżnik
Avatar użytkownika
Posty: 22
Dołączył(a): 03.01.2007

Nieprzeczytany postnapisał(a) agrest » 01.10.2020 16:19

Nom. Calkiem slabo. Kombinujemy juz jak woda pod gore ;) Kolejna nie planowana przygoda.

Bagaze bedziemy starali podac przez znajomych ktorzy przylecieli samolotem. Dokupimy po prostu dodatkowy bagaz rejestrowany. W Lot to chyba 180zl. Minus jest taki ze bagaze mamy raczej w wielu malych torbach bo latwiej upchac w samochodzie. Do samolotu potrzeba jedna duza. Czyli juz wiem jaka pamiatke bedziemy mieli z wakacji - Torba Podrozna :D

Oczywiscie jesli znajdzie sie ktos kto bedzie mial miejsce w samochodzie - bylo by o wiele prosciej.

Dzieki za namiar na autobusy. Zaraz sprawdze.

J.
piekara114
Cromaniak
Avatar użytkownika
Posty: 11140
Dołączył(a): 30.06.2010

Nieprzeczytany postnapisał(a) piekara114 » 01.10.2020 16:49

Szukaj na Grupie fb noclegi w Chorwacji. Kiedyś było tam kilka wpisów o regularnej jeździe do Cro z towarem i gościu oferował dostawę jakiś części do samochodu, więc może i też coś zabierze.
W ostateczności jedno z Was niech wraca autokarem i wtedy bagaż już nie bagaż straszny,
lew
Cromaniak
Posty: 1389
Dołączył(a): 20.04.2014

Nieprzeczytany postnapisał(a) lew » 01.10.2020 17:30

.....a to nie może ktoś po was z Polski przyjechać, wszak to tylko 1000 km. Może trzeba było jechać z kolegą. Czesi oddali łódkę wczoraj i wyjechali , bo bali się kwarantanny i stanu wyjątkowego.
Kapitańska Baba
Cromaniak
Avatar użytkownika
Posty: 7301
Dołączył(a): 16.12.2016

Nieprzeczytany postnapisał(a) Kapitańska Baba » 01.10.2020 21:25

lew napisał(a):.....a to nie może ktoś po was z Polski przyjechać, wszak to tylko 1000 km. Może trzeba było jechać z kolegą. Czesi oddali łódkę wczoraj i wyjechali , bo bali się kwarantanny i stanu wyjątkowego.

Po co piszesz farmazony jak nie potrafisz lub nie chcesz pomóc?
lew
Cromaniak
Posty: 1389
Dołączył(a): 20.04.2014

Nieprzeczytany postnapisał(a) lew » 02.10.2020 10:32

...farmazony to ty wypisujesz , jak zawsze. Chyba normalne jest to ,że jadąc na urlop ponosi się jakieś koszty, chyba że tak jak tu szuka się frajerów (wszak auto PANA/PANI stoi w Pyrzowicach, a do Szybenika jest 1000 km).
Kapitańska Baba
Cromaniak
Avatar użytkownika
Posty: 7301
Dołączył(a): 16.12.2016

Nieprzeczytany postnapisał(a) Kapitańska Baba » 02.10.2020 10:48

Kolejny wpis godny pożałowania :roll:

I jak? Udało Ci się jakoś załatwić transport?
lukasq@o2.pl
Globtroter
Avatar użytkownika
Posty: 36
Dołączył(a): 12.09.2012

Nieprzeczytany postnapisał(a) lukasq@o2.pl » 02.10.2020 11:09

Agrest możecie dostać się busem do Zagrzebia a potem flixbus to Katowic. Tani nie jest bo koło 500pln i 14h. Z Sibenika do Zagrzebia napewno jakieś lokalne busownie kursują.
anakin
Administrator
Avatar użytkownika
Posty: 30786
Dołączył(a): 11.07.2009

Nieprzeczytany postnapisał(a) anakin » 02.10.2020 11:09

lew napisał(a):...farmazony to ty wypisujesz , jak zawsze. Chyba normalne jest to ,że jadąc na urlop ponosi się jakieś koszty, chyba że tak jak tu szuka się frajerów (wszak auto PANA/PANI stoi w Pyrzowicach, a do Szybenika jest 1000 km).

Potrafisz jakoś pomóc?
Jeżeli nie, to radzę nie zabierać głosu, bo cierpliwość mi się powoli kończy.
A Twoje jedynie słuszne i prawdziwe zdanie w każdym niemal temacie zaczyna być irytujące.
Ot, taka rada za free.
Mikromir
Cromaniak
Avatar użytkownika
Posty: 6218
Dołączył(a): 17.03.2012

Nieprzeczytany postnapisał(a) Mikromir » 02.10.2020 11:52

agrest napisał(a):
Moze macie jakies inne pomysly?



Podróżowałam kiedyś w systemie door-to-door ze Śląska do Chorwacji i z powrotem z tą firmą:
https://crotour.pl/
ale jak widzę na stronie, niestety, to obecnie koszt 390zł w jedną stronę z bagażem, sam bagaż do 35 kg 150zł. No i nie wiem, czy w październiku jeszcze jeżdżą - ale zawsze możesz do nich zadzwonić, jakby co. Z tego co pamiętam, jeździli właśnie w weekendy.
lew
Cromaniak
Posty: 1389
Dołączył(a): 20.04.2014

Nieprzeczytany postnapisał(a) lew » 02.10.2020 15:17

anakin napisał(a):
lew napisał(a):...farmazony to ty wypisujesz , jak zawsze. Chyba normalne jest to ,że jadąc na urlop ponosi się jakieś koszty, chyba że tak jak tu szuka się frajerów (wszak auto PANA/PANI stoi w Pyrzowicach, a do Szybenika jest 1000 km).

Potrafisz jakoś pomóc?
Jeżeli nie, to radzę nie zabierać głosu, bo cierpliwość mi się powoli kończy.
A Twoje jedynie słuszne i prawdziwe zdanie w każdym niemal temacie zaczyna być irytujące.
Ot, taka rada za free.

....... przecież poradziłem,że najlepiej aby ktoś przyjechał ich samochodem z Polski i zabrał tych turystów/zwłaszcza w dobie aktualnej ilości zakażeń na covid - unikanie kontaktu i przewożenia obcych osób i ich rzeczy /-sam bym tak zrobił w drugiej opcji , bo w pierwszej wróciłbym z kolegą wcześniej /jak opisywani przeze mnie Czesi czarterujący jedną z moich łódek/ i uważam ,że to najrozsądniejsze rozwiązanie; nie wiem dlaczego dla niektórych irytujące
pabbllo_ldz
Croentuzjasta
Posty: 225
Dołączył(a): 17.11.2015

Nieprzeczytany postnapisał(a) pabbllo_ldz » 02.10.2020 15:47

lew napisał(a):...farmazony to ty wypisujesz , jak zawsze. Chyba normalne jest to ,że jadąc na urlop ponosi się jakieś koszty, chyba że tak jak tu szuka się frajerów (wszak auto PANA/PANI stoi w Pyrzowicach, a do Szybenika jest 1000 km).


Sama porada może była by ok, gdybyś napisał to normalnie.
Nie wiem dla czego nazywasz kogoś frajerem, nawet go nie znając.
To lekko mówiąc chamskie.

Co do możliwości to zgadzam się że zawszę można skrócić urlop, lub poprosić kogoś żeby przyjechał ich autem.
Są też inne, płatne możliwości.
Sam osobiście w dobie koronawirusa nie zabrał bym nikogo, również rzeczy bo skąd mam wiedzieć co przewożę.
Niestety zdarzały się przypadki prób przerzutu narkotyków i innych zabronionych rzeczy w ten sposób.
Uczulam na takie prośby od osób nieznajomych, co innego jak kogoś dobrze znamy.
Oczywiście to nie znaczy że w tym wypadku tak jest, ale ostrożność wskazana jest zawszę.
fly
Cromaniak
Avatar użytkownika
Posty: 983
Dołączył(a): 16.06.2011

Nieprzeczytany postnapisał(a) fly » 02.10.2020 18:08

pabbllo_ldz napisał(a):
lew napisał(a):...farmazony to ty wypisujesz , jak zawsze. Chyba normalne jest to ,że jadąc na urlop ponosi się jakieś koszty, chyba że tak jak tu szuka się frajerów (wszak auto PANA/PANI stoi w Pyrzowicach, a do Szybenika jest 1000 km).


Sama porada może była by ok, gdybyś napisał to normalnie.
Nie wiem dla czego nazywasz kogoś frajerem, nawet go nie znając.
To lekko mówiąc chamskie.

Co do możliwości to zgadzam się że zawszę można skrócić urlop, lub poprosić kogoś żeby przyjechał ich autem.
Są też inne, płatne możliwości.
Sam osobiście w dobie koronawirusa nie zabrał bym nikogo, również rzeczy bo skąd mam wiedzieć co przewożę.
Niestety zdarzały się przypadki prób przerzutu narkotyków i innych zabronionych rzeczy w ten sposób.
Uczulam na takie prośby od osób nieznajomych, co innego jak kogoś dobrze znamy.
Oczywiście to nie znaczy że w tym wypadku tak jest, ale ostrożność wskazana jest zawszę.

...napisał normalnie, a to koleżanka na lwa naskoczyła, nazywając jego wypowiedź farmazonami .
i podzielam zdanie kolegi lwa żeby ktoś po nich przyjechał, sam jeździłem do Sztokholmu po znajomych jak im lot odwołali ze Szwecji do Polski.
pozdro
Następna strona

Powrót do Forumowy auto-stop.


  • Podobne tematy
    Ostatni post

cron
Powrot - sytuacja awaryjna
Nie masz jeszcze konta?
Zarejestruj się
reklama
Chorwacja Online
[ reklama ]    [ kontakt ]

Serwis Cro.pl Chorwacja Online wykorzystuje cookies do prawidłowego działania, te pliki gromadzą na Twoim komputerze dane ułatwiające korzystanie z serwisu; więcej informacji w polityce prywatności.

Redakcja serwisu Cro.pl Chorwacja Online nie odpowiada za treści zamieszczone przez użytkowników. Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu. Serwis ma charakter wyłącznie informacyjny. Cro.pl nie reprezentuje interesów żadnego biura podróży, nie zajmuje się organizacją imprez turystycznych oraz nie odpowiada za treść zamieszczonych reklam.

chorwacja online - cro.pl 1999-2019