Platforma cro.pl© Chorwacja online™ - podróżuj z nami po całym świecie! Odkryj Chorwację i nie tylko na forum obecnych i przyszłych Cromaniaków ツ

Primosten

Nasze relacje z wyjazdów do Chorwacji. Chcesz poczytać, jak inni spędzili urlop w Chorwacji? Zaglądnij tutaj!
[Nie ma tutaj miejsca na reklamy. Molim, ovdje nije mjesto za reklame. Please do not advertise.]
Martiniso
Odkrywca
Avatar użytkownika
Posty: 90
Dołączył(a): 04.01.2008
Primosten

Nieprzeczytany postnapisał(a) Martiniso » 05.01.2008 00:13

witam i pozdrawiam wszystkich cro-maniaków,jestem nowicjuszem jesli chodzi o Forum Cro ale nie jeśli chodzi o chorwację,:-) w lipcu już niestety zeszłego 2007 roku ,byłem w Primosten i chętnie pomogę w planowaniu podróży (jestem z dolnośląskiego Bolesławiec) jak i służę poradą ,również w zeszłych latach byłem na wyspie Pag także służę pomocą
keruj7
Croentuzjasta
Avatar użytkownika
Posty: 430
Dołączył(a): 23.03.2007

Nieprzeczytany postnapisał(a) keruj7 » 05.01.2008 12:37

O co chodzi z tym osiołkiem, którego pomnik stoi na skwerze przed bramą wejściową do właściwego Primośtenu. :?:
Martiniso
Odkrywca
Avatar użytkownika
Posty: 90
Dołączył(a): 04.01.2008

Nieprzeczytany postnapisał(a) Martiniso » 06.01.2008 18:18

nie mam pojęcia :D nie pytałem ale z tego co wcześniej ustaliłem ten pomnik jest dopiero od kilku lat sorrki miałem złe źródło informacji :oops: :D
Ostatnio edytowano 06.01.2008 19:40 przez Martiniso, łącznie edytowano 1 raz
keruj7
Croentuzjasta
Avatar użytkownika
Posty: 430
Dołączył(a): 23.03.2007

Nieprzeczytany postnapisał(a) keruj7 » 06.01.2008 18:44

Martiniso napisał(a):nie mam pojęcia :D nie pytałem ale z tego co wcześniej ustaliłem ten pomnik jest dopiero od kilku lat


Słabe źródło informacji. Pomnik odsłonięto 17 czerwca 2007. Byłem przy tym. Gospodarz nawet opowiadał legendę z tym związaną ale nie wiele zrozumiałem :( Ale festyn był super.
AndrzejJ.
zbanowany
Posty: 7149
Dołączył(a): 01.12.2005