Chorwacja Online..........odkryj Chorwację na forum obecnych i przyszłych Cromaniaków

Chorwacja 2018 13 lub 14 lipiec wyjazd

Jeśli szukasz transportu i chcesz sie dołączyć się do kogoś, albo odwrotnie - masz do zaoferowania miejsce w samochodzie i możesz i chcesz zabrać Forumowicza - pisz w tym dziale. Można tu także szukać "spółki" na wyjazd.
[Nie ma tutaj miejsca na reklamy. Molim, ovdje nije mjesto za reklame. Please do not advertise.]
meeg23@op.pl
Autostopowicz
Posty: 3
Dołączył(a): 15.02.2018
Chorwacja 2018 13 lub 14 lipiec wyjazd

Nieprzeczytany postnapisał(a) meeg23@op.pl » 16.02.2018 01:35

Hej wybieramy sie z mezem i 3 dzieci (7,10,13)chlopak dziewczynka chlopak na wakacje do Chorwacji po raz pierwszy samochodem . Termin od 15 mamy zarezerwowany w Orebić za Makarska szukamy kogos kto moze jedzie w tym terminie także na Chorwacje zeby było razniej moze ktos jest juz doswiadczony moze jakies rady gdzie co i jak moze ktos sie skusi takze na Orebic polecmam stronke do rezerwacji miejsc noclegowych orebic.com tam tez rezerwowalam :)
Martines1
Globtroter
Posty: 54
Dołączył(a): 01.06.2013
Re: chorwacja 2018 13 lub 14 lipiec wyjazd

Nieprzeczytany postnapisał(a) Martines1 » 28.02.2018 10:50

Tak się składa że my jedziemy 14 lipca z Krakowa już 10 raz :)
asik00
Podróżnik
Posty: 25
Dołączył(a): 30.01.2017
Re: chorwacja 2018 13 lub 14 lipiec wyjazd

Nieprzeczytany postnapisał(a) asik00 » 09.04.2018 11:42

My też szukamy chętnych na wspólny lipcowy wyjazd - razniej jechać z kimś. Wyjazd z Sosnowca nad ranem około godz.5:00. Nie mamy ustalonego terminu, ani noclegów. Możemy się dostosować. O ile nie za pózno na szukanie noclegów. Jesteśmy z Sosnowca 38 i 39 lat i 16 latek.
To nasz drugi wyjazd do Cro. Poprzednio Baśka Voda ze znajomymi ,a teraz niestety sami, ale też chcieliśmy w te rejony : może Tucepi ? ewentualnie troche dalej Orebić.

Asia- kontakt : adres e-mail widoczny tylko dla zalogowanych na cro.pl
bezrobotny500
Croentuzjasta
Avatar użytkownika
Posty: 165
Dołączył(a): 25.03.2015
Re: chorwacja 2018 13 lub 14 lipiec wyjazd

Nieprzeczytany postnapisał(a) bezrobotny500 » 09.04.2018 11:52

Ja z rodziną 12 lipca z Krakowa do Splitu będę jechał (potem to już na prom i gdzie nas oczy poniosą). Także dla tych z 13 lub 14 mogę zdać relacje o ewentualnych niespodziankach na trasie.
asik00
Podróżnik
Posty: 25
Dołączył(a): 30.01.2017
Re: chorwacja 2018 13 lub 14 lipiec wyjazd

Nieprzeczytany postnapisał(a) asik00 » 11.04.2018 01:01

Super. To czekamy na relacje z niespodzianek na trasie.
ewa.krakuska
Croentuzjasta
Posty: 347
Dołączył(a): 06.07.2010
Re: chorwacja 2018 13 lub 14 lipiec wyjazd

Nieprzeczytany postnapisał(a) ewa.krakuska » 11.04.2018 09:42

Ja także 14.07.2018 jadę z Krakowa do Srimy , już chyba 20 raz.
19Gumis20
Croentuzjasta
Avatar użytkownika
Posty: 289
Dołączył(a): 08.05.2012
Re: chorwacja 2018 13 lub 14 lipiec wyjazd

Nieprzeczytany postnapisał(a) 19Gumis20 » 11.04.2018 18:01

To ja dam Wam znać jeszcze wcześniej co i jak na trasie :lol: :lol: :lol: jadę z 7/8 w nocy z okolic Mikołowa do Mandre :wink:
asik00 którędy jedziecie?
asik00
Podróżnik
Posty: 25
Dołączył(a): 30.01.2017
Re: chorwacja 2018 13 lub 14 lipiec wyjazd

Nieprzeczytany postnapisał(a) asik00 » 16.04.2018 21:19

19Gumis20 napisał(a):To ja dam Wam znać jeszcze wcześniej co i jak na trasie :lol: :lol: :lol: jadę z 7/8 w nocy z okolic Mikołowa do Mandre :wink:
asik00 którędy jedziecie?



Jeszcze nie wiem co i jak , bo mamy problem ze znalezieniem noclegu - niestety wszystko już pozajmowane, albo ceny z kosmosu.
kaeres
Cromaniak
Avatar użytkownika
Posty: 2165
Dołączył(a): 11.03.2010
Re: chorwacja 2018 13 lub 14 lipiec wyjazd

Nieprzeczytany postnapisał(a) kaeres » 17.04.2018 08:59

meeg23@op.pl napisał(a):Termin od 15 mamy zarezerwowany w Orebić za Makarska.

Gdzie ?
hrehor
Cromaniak
Avatar użytkownika
Posty: 809
Dołączył(a): 14.02.2007
Re: chorwacja 2018 13 lub 14 lipiec wyjazd

Nieprzeczytany postnapisał(a) hrehor » 17.04.2018 17:53

bezrobotny500 napisał(a):Ja z rodziną 12 lipca z Krakowa do Splitu będę jechał (potem to już na prom i gdzie nas oczy poniosą). Także dla tych z 13 lub 14 mogę zdać relacje o ewentualnych niespodziankach na trasie.

Cześć . My też 12 lipca z pod Wrocławia do Zaostrog.
Aga0880
Plażowicz
Posty: 4
Dołączył(a): 27.06.2018

Nieprzeczytany postnapisał(a) Aga0880 » 27.06.2018 11:46

meeg23@op.pl napisał(a):Hej wybieramy sie z mezem i 3 dzieci (7,10,13)chlopak dziewczynka chlopak na wakacje do Chorwacji po raz pierwszy samochodem . Termin od 15 mamy zarezerwowany w Orebić za Makarska szukamy kogos kto moze jedzie w tym terminie także na Chorwacje zeby było razniej moze ktos jest juz doswiadczony moze jakies rady gdzie co i jak moze ktos sie skusi takze na Orebic polecmam stronke do rezerwacji miejsc noclegowych orebic.com tam tez rezerwowalam :)

Witam, my wybieramy się ok 13-14.07 na 2 tyg, dzieciaki w wieku 11 i 12 lat, nie mamy jeszcze nic zarezerwowane ale okolica raczej spokojna - dwa lata temu byliśmy w Drage niedaleko Zadaru i było super więc może i w tym w to samo miejsce- gdyby coś to można się wybrać razem :)

Powrót do Forumowy auto-stop.



cron
Chorwacja 2018 13 lub 14 lipiec wyjazd
Nie masz jeszcze konta?
Zarejestruj się
reklama
Chorwacja Online
[ reklama ]    [ kontakt ]

Serwis Cro.pl Chorwacja Online wykorzystuje cookies do prawidłowego działania, te pliki gromadzą na Twoim komputerze dane ułatwiające korzystanie z serwisu; więcej informacji w polityce prywatności.

Redakcja serwisu Cro.pl Chorwacja Online nie odpowiada za treści zamieszczone przez użytkowników. Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu. Serwis ma charakter wyłącznie informacyjny. Cro.pl nie reprezentuje interesów żadnego biura podróży, nie zajmuje się organizacją imprez turystycznych oraz nie odpowiada za treść zamieszczonych reklam.

chorwacja online - cro.pl 1999-2019