Chorwacja Online..........odkryj Chorwację na forum obecnych i przyszłych Cromaniaków

Zivogośće, Dubrownik 2011 + Primosten 2013 :)

Ludzie pytają jak coś wygląda. Plaża, miasteczko, otoczenie... Tu można zakładać tematy z nazwą miejscowości i zdjęciami okolicy. Można wklejać też linki do zdjęć z innych portali by dać jak największy przegląd fotograficzny miejcowości. Proszę nie umieszczać zdjęć pobranych z innych serwisów.
[Nie ma tutaj miejsca na reklamy. Molim, ovdje nije mjesto za reklame. Please do not advertise.]
AbEE
Podróżnik
Posty: 24
Dołączył(a): 12.08.2009
Zivogośće, Dubrownik 2011 + Primosten 2013 :)

Nieprzeczytany postnapisał(a) AbEE » 23.02.2012 21:23

1
Obrazek

Przepiękny Dubrownik

2
Obrazek

Klasyk :)

3
Obrazek

4
Obrazek

Zivogośće

Zabawne mam przygotowanie jakieś 40 zdjęć, ale im dłużej je przegladam, tym bardziej przekonuję się, że chyba nie nadają się naupublicznienie ...

/eeee tam będzie dobrze ;)

5
Obrazek

6
Obrazek

7
Obrazek
Ostatnio edytowano 06.06.2014 22:12 przez AbEE, łącznie edytowano 1 raz
onyxx72
Globtroter
Avatar użytkownika
Posty: 44
Dołączył(a): 14.05.2011

Nieprzeczytany postnapisał(a) onyxx72 » 23.02.2012 23:45

Siadamy w pierwszym rzedzie i czekamy na nastepne.
Bo zapowiada sie ciekawie.Pozdrawiamy
Vjetar
Cromaniak
Avatar użytkownika
Posty: 45312
Dołączył(a): 04.06.2008

Nieprzeczytany postnapisał(a) Vjetar » 24.02.2012 07:34

Cześć AbEE.
Fajnie w taki wietrzny dzień posiedzieć gdzieś w ciepełku.
8)
-Katka-
Cromaniak
Avatar użytkownika
Posty: 999
Dołączył(a): 26.11.2011

Nieprzeczytany postnapisał(a) -Katka- » 24.02.2012 08:04

Jestem i chętnie pooglądam :)
AbEE
Podróżnik
Posty: 24
Dołączył(a): 12.08.2009

Nieprzeczytany postnapisał(a) AbEE » 24.02.2012 21:05

hmm na czym to skończyliśmy ...


8
Obrazek

ah ta WODA !!!!!!!!!!!!!!!!! KRYSZTAŁ :)

9
Obrazek

10
Obrazek

11
Obrazek

dla mnie fuuuuj a dla żonki PYCHA :D

12
Obrazek

zajawka plitwic :)
mireks
Cromaniak
Avatar użytkownika
Posty: 1467
Dołączył(a): 18.03.2007

Nieprzeczytany postnapisał(a) mireks » 25.02.2012 06:57

Z chęcią pooglądam.
Agawa.
Cromaniak
Avatar użytkownika
Posty: 944
Dołączył(a): 29.08.2010

Nieprzeczytany postnapisał(a) Agawa. » 25.02.2012 16:32

Zivogosce mnie bardzo interesuje , pozdro.
Obrazek
AbEE
Podróżnik
Posty: 24
Dołączył(a): 12.08.2009

Nieprzeczytany postnapisał(a) AbEE » 25.02.2012 23:12

onyxx72, Jacek S, -Katka-, Agawa., mireks :evil: specjalnie dla Was jeszcze kilka zdjęć :)

13
Obrazek

14
Obrazek

widok na port w Zivogośće

15
Obrazek

to akurat zdjęcie zrobił brat :) miał lepszy aparat :)

16
Obrazek

17
Obrazek

własnoręcznie złapany kalmar :twisted:
martol92
Odkrywca
Posty: 99
Dołączył(a): 30.03.2011

Nieprzeczytany postnapisał(a) martol92 » 13.03.2012 18:34

Super foty! :) Właśnie natknęłam się na fajny apartament w Zivogosce za 40euro/2os. koniec czerwca/pocz lipca.
Moze masz cos w tej cenie dla 2 osob?

A no i najwazniejsze: czy polecasz Zivogosce? To bedzie nasz 3raz w Chorwacji i praktycznie, wszystko co wazniejsze mamy juz zwiedzone, ale nigdy dosć... ;) Czy w Zivogosce są jakies knajpki, budki, itd?


Bylismy w Orebicu w czerwcu... trochę się wynudzilismy.
Natomiast Rogoznica duzo lepiej ;) Jak to wyglada tutaj?
AbEE
Podróżnik
Posty: 24
Dołączył(a): 12.08.2009

Nieprzeczytany postnapisał(a) AbEE » 13.03.2012 19:00

martol92 napisał(a):Super foty! :) Właśnie natknęłam się na fajny apartament w Zivogosce za 40euro/2os. koniec czerwca/pocz lipca.
Moze masz cos w tej cenie dla 2 osob?


Dzięki za opinie nt. zdjęć :) Hmm nie zajmuję się wynajmem ;) tylko odpoczywam :P

A no i najwazniejsze: czy polecasz Zivogosce? To bedzie nasz 3raz w Chorwacji i praktycznie, wszystko co wazniejsze mamy juz zwiedzone, ale nigdy dosć... ;) Czy w Zivogosce są jakies knajpki, budki, itd?


Polecam jak najbardziej, ale osobom które szukają spokoju przez duże S :)
W Żivogośce blato są raptem 2-3 knajpki, sklepik, kilka straganów i mi to w zupełności wystarczało.

Bylismy w Orebicu w czerwcu... trochę się wynudzilismy.
Natomiast Rogoznica duzo lepiej ;) Jak to wyglada tutaj?


Jak wyżej napisałem, jak chcesz się pobawić to w okolicy mogę polecić Podgorę, większa mieścina!

Pozdrawiam :)
kit
Croentuzjasta
Avatar użytkownika
Posty: 139
Dołączył(a): 06.03.2012

Nieprzeczytany postnapisał(a) kit » 13.03.2012 19:20

Fajne te fotki :D ,wrzuć jeszcze trochę
Ale bądźmy konkretni one są z Zivogosce Blato :D aby nikt nie mylił bo Zivogosce jest kilka :D
AbEE
Podróżnik
Posty: 24
Dołączył(a): 12.08.2009

Nieprzeczytany postnapisał(a) AbEE » 13.03.2012 20:47

kit napisał(a):Fajne te fotki :D ,wrzuć jeszcze trochę
Ale bądźmy konkretni one są z Zivogosce Blato :D aby nikt nie mylił bo Zivogosce jest kilka :D


Dokładnie tak jak piszesz ! Cały czas pisałem o Zivogośće Blato

Dalszy ciąg zdjęć :)

Obrazek

Obrazek

Obrazek
zdjęcie brata

Obrazek

Obrazek

Obrazek
troszke mi się rozjechała panorama :oops:

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek
tylko prosze mi tu nie wyjeżdzać, że biedne zwierzę :P
humanitarnie i szybko zginął !!!

Obrazek

Obrazek

Kurcze teraz zorientowałem się, że wkleiłem zbyt małe zdjęcia, jak tylko bede miał chwilkę to wkleję jeszcze raz w większej wersji ! :oops:
kit
Croentuzjasta
Avatar użytkownika
Posty: 139
Dołączył(a): 06.03.2012

Nieprzeczytany postnapisał(a) kit » 14.03.2012 08:51

z wielkością zdjęć bym nie przesadzał, :wink:
bo max. jakie powinienneś to 800x600,

ale wrzucaj :D z chęcią będę oglądał,
Zivogosce Blato to dla mnie The Best, od niego się wszystko zaczęło :D :D
Krzysztof i Lidia
Cromaniak
Avatar użytkownika
Posty: 3193
Dołączył(a): 23.02.2011

Nieprzeczytany postnapisał(a) Krzysztof i Lidia » 14.03.2012 12:30

Zdjęcia rozweselają dzisiejszy pochmurny dzień :)
markasyt
Croentuzjasta
Avatar użytkownika
Posty: 341
Dołączył(a): 25.10.2010

Nieprzeczytany postnapisał(a) markasyt » 14.03.2012 20:37

AbEE napisał(a):Obrazek

Obrazek

Obrazek
tylko prosze mi tu nie wyjeżdzać, że biedne zwierzę :P
humanitarnie i szybko zginął !!!




Krzysztof i Lidia napisał(a):Zdjęcia rozweselają dzisiejszy pochmurny dzień :)



:D
Następna strona

Powrót do Chorwacja w naszym obiektywie


  • Podobne tematy
    Ostatni post

Zivogośće, Dubrownik 2011 + Primosten 2013 :)
Nie masz jeszcze konta?
Zarejestruj się
Chorwacja Online
[ reklama ]    [ kontakt ]

Serwis Cro.pl Chorwacja Online wykorzystuje cookies do prawidłowego działania, te pliki gromadzą na Twoim komputerze dane ułatwiające korzystanie z serwisu; więcej informacji w polityce prywatności.

Redakcja serwisu Cro.pl Chorwacja Online nie odpowiada za treści zamieszczone przez użytkowników. Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu. Forum wykorzystuje oprogramowanie M 2.0. Serwis ma charakter wyłącznie informacyjny. Cro.pl nie reprezentuje interesów żadnego biura podróży, nie zajmuje się organizacją imprez turystycznych oraz nie odpowiada za treść zamieszczonych reklam.

chorwacja online - cro.pl 1999-2017