Platforma cro.pl© Chorwacja online™ - podróżuj z nami po całym świecie! Odkryj Chorwację i nie tylko na forum obecnych i przyszłych Cromaniaków ツ

Wymarzone wakacje w Chorwacji- Wyjazd po raz pierwszy...

Miejsce na najczęstsze pytania i rady dla osób początkujących i zapoznających sie z realiami wyjazdu do HR. Jeśli jedziesz pierwszy raz, nie wiesz co zabrać, jaką trasę wybrać ... to tutaj szukaj pomocy.
[Nie ma tutaj miejsca na reklamy. Molim, ovdje nije mjesto za reklame. Please do not advertise.]
majchrzok
Turysta
Avatar użytkownika
Posty: 13
Dołączył(a): 15.07.2012
Wymarzone wakacje w Chorwacji- Wyjazd po raz pierwszy...

Nieprzeczytany postnapisał(a) majchrzok » 15.07.2012 21:23

Hej :) Na wstępie przedstawię się- jestem Maciej i jestem studentem. Od dwóch lat planuje już wyjazd do Chorwacji jednakże jakoś do tej pory brakowało odwagi... i w sumie kasy też :roll:
Otóż to, jako że jest to moja pierwsza podróż- przygoda zagraniczna miałbym kilka ważnych pytań... :idea:
Przede wszystkim mam problem z najważniejszym- wyborem możliwie najlepszej lokalizacji na moje wakacje- wakacje które chciałbym spędzić z moją dziewczyną. Raczej aby ograniczyć koszty oraz że ma być to "przygoda życia" planujemy wybrać się pod namiot- ( auto bez klimy to i "lokum" nie może być za dobre) :twisted:. Tak więc, gdzie najlepiej wybrać się do Chorwacji? Nie ukrywam, że widoki jakie prezentujecie w Swoich fotorelacjach bardzo ale to bardzo mi się podobają, lecz z tego co widzę najpiękniej jest tam gdzie najdalej tzn południe Chorwacji... Czy północ tzn okolice Rijeka są godne polecenia? Te okolice posiadają wspaniałe widoki gór nad morzem? Odnośnie lokalizacji również ważne jest bezpieczeństwo jak i to aby nie było to komplente odludzie... :wink: