Platforma cro.pl© Chorwacja online™ - podróżuj z nami po całym świecie! Odkryj Chorwację i nie tylko na forum obecnych i przyszłych Cromaniaków ツ

Wycięte z FAQ: Promem w Chorwacji

Nie każdy musi podróżować swoim samochodem. Autokar, pociąg, samolot ... możliwości jest wiele. W tym dziale także tematyka promów.
[Nie ma tutaj miejsca na reklamy. Molim, ovdje nije mjesto za reklame. Please do not advertise.]
gswito
Autostopowicz
Posty: 1
Dołączył(a): 03.02.2015

Nieprzeczytany postnapisał(a) gswito » 06.02.2015 12:54

Witam.
Orientuje się ktoś jak wygląda przewóz roweru z Zadaru do Sali? Znalazłem jakiś prom ale pisze że tylko piesi (foot passanger) i nic więcej. Ile tak apropo kosztuje taka przeprawa w jedną i drugą strone od osoby, ewentualnie osoba + rower? Wybieramy się pierwszy raz do Chorwacji więc jestem zielony :)
Pozdrawiam.
Użytkownik usunięty

Nieprzeczytany postnapisał(a) Użytkownik usunięty » 13.05.2015 10:38

My mamy w planach podróż na Dugi Otok z Zadaru. Czy musimy jakoś wcześniej kupić i zarezerwować miejsce czy wystarczy dojechać np godzinę przed wypłynięciem promu ?? Rozumiem że ceny na tej pomarańczowej stronie to kwota za podróż w jedną stronę ?? :)
Janusz Bajcer
Moderator globalny
Avatar użytkownika
Posty: 107608
Dołączył(a): 10.09.2004

Nieprzeczytany postnapisał(a) Janusz Bajcer » 13.05.2015 16:53

buseł napisał(a):My mamy w planach podróż na Dugi Otok z Zadaru. Czy musimy jakoś wcześniej kupić i zarezerwować miejsce czy wystarczy dojechać np godzinę przed wypłynięciem promu ?? Rozumiem że ceny na tej pomarańczowej stronie to kwota za podróż w jedną stronę ?? :)

Ceny promów są zawsze cenami w jedną stronę. :idea:
Użytkownik usunięty

Nieprzeczytany postnapisał(a) Użytkownik usunięty » 15.05.2015 10:06

A jeszcze pytanie o zakup biletu, robi się to na miejscu bez problemu ( ile czasu przed wypłynięciem promu przyjechać na miejsce?) czy trzeba jakiejś rezerwacji ??
dids76
Koneser
Avatar użytkownika
Posty: 7937
Dołączył(a): 20.08.2008