Platforma cro.pl© Chorwacja online™ - podróżuj z nami po całym świecie! Odkryj Chorwację i nie tylko na forum obecnych i przyszłych Cromaniaków ツ

Warszawa - Chorwacja trasa

Którędy jechać? Ile zajmuje pokonanie trasy? Na jakich odcinkach drogi są płatne? Gdzie przekraczać granice? Nocować po drodze czy nie? A jeśli tak, to gdzie? Co zabrać w podróż, na co uważać, jak się zachowywać, jak radzić sobie w sytuacjach kryzysowych. Gdzie nie warto tankować i co z LPG.
[Nie ma tutaj miejsca na reklamy. Molim, ovdje nije mjesto za reklame. Please do not advertise.]
Vobo
Turysta
Posty: 14
Dołączył(a): 17.07.2014

Nieprzeczytany postnapisał(a) Vobo » 21.07.2014 23:00

Co powiesz na temat takiej trasy? Omijam autostradę w Słowenii :)
Warszawa-Autostrada-Mureck-Lenart-Ptuj-Chorwacja

Tak off top. Jestem inżynierem budownictwa. Myślicie, że mogę wziąć kamizelki z firmy, w której pracuje? Będzie nazwa firmy, ale niemiecka, więc może dojdzie mi +2 do respektu w Austrii jak coś :D. W Polsce nie woziłem kamizelek :P
Ostatnio edytowano 21.07.2014 23:06 przez Vobo, łącznie edytowano 1 raz
dids76
Koneser
Avatar użytkownika
Posty: 7945
Dołączył(a): 20.08.2008

Nieprzeczytany postnapisał(a) dids76 » 21.07.2014 23:05

Vobo napisał(a):Co powiesz na temat takiej trasy? Omijam autostradę w Słowenii :)
Warszawa-Autostrada-Mureck-Lenart-Ptuj-Chorwacja


Według mnie chyba najszybsza/najlepsza trasa. Na raz około 15 godzin (bez korków) do Trogiru, lepiej z noclegiem gdzieś po drodze, np Graz
-Katka-
Cromaniak
Avatar użytkownika
Posty: 1012
Dołączył(a): 26.11.2011

Nieprzeczytany postnapisał(a) -Katka- » 21.07.2014 23:16

dids76 napisał(a):
Vobo napisał(a):Co powiesz na temat takiej trasy? Omijam autostradę w Słowenii :)
Warszawa-Autostrada-Mureck-Lenart-Ptuj-Chorwacja


Według mnie chyba najszybsza/najlepsza trasa. Na raz około 15 godzin (bez korków) do Trogiru, lepiej z noclegiem gdzieś po drodze, np Graz


My jeździmy tą trasą.