Platforma cro.pl© Chorwacja online™ - podróżuj z nami po całym świecie! Odkryj Chorwację i nie tylko na forum obecnych i przyszłych Cromaniaków ツ

Trasa jaką obrać najlepszą trasę ?

Którędy jechać? Ile zajmuje pokonanie trasy? Na jakich odcinkach drogi są płatne? Gdzie przekraczać granice? Nocować po drodze czy nie? A jeśli tak, to gdzie? Co zabrać w podróż, na co uważać, jak się zachowywać, jak radzić sobie w sytuacjach kryzysowych. Gdzie nie warto tankować i co z LPG.
[Nie ma tutaj miejsca na reklamy. Molim, ovdje nije mjesto za reklame. Please do not advertise.]
loverosa
Cromaniak
Avatar użytkownika
Posty: 750
Dołączył(a): 22.07.2012
Trasa jaką obrać najlepszą trasę ?

Nieprzeczytany postnapisał(a) loverosa » 11.01.2013 09:22

Witam serdecznie

Jestem z Zielonej Góry i w lipcu wyjeżdżamy na wakacje w okolice Stanići...
Jak wybrać najlepszą trasę i ile to będzie km?

Pomożecie? :smo:
loverosa
Cromaniak
Avatar użytkownika
Posty: 750
Dołączył(a): 22.07.2012

Nieprzeczytany postnapisał(a) loverosa » 11.01.2013 11:57

Jacek dziękuję bardzo za szybki odzew :D
Mój mąż zastanawia się nad trasą przez Niemcy i Austrię na Graz z ominięciem Słowenii...wie ktoś może jak to zrobić,żeby mapa pokazała taką właśnie drogę?
Z tego co wyczytałam to jest sporo dalej,ale za to jedzie się cały czas autostradami...
wos71
Croentuzjasta
Posty: 183
Dołączył(a): 17.06.2010

Nieprzeczytany postnapisał(a) wos71 » 11.01.2013 12:05

loverosa napisał(a):Jacek dziękuję bardzo za szybki odzew :D
Mój mąż zastanawia się nad trasą przez Niemcy i Austrię na Graz z ominięciem Słowenii...wie ktoś może jak to zrobić,żeby mapa pokazała taką właśnie drogę?
Z tego co wyczytałam to jest sporo dalej,ale za to jedzie się cały czas autostradami...


Oj to ciężko jechać z Graz autostradą z ominięciem Słowenii.
loverosa
Cromaniak
Avatar użytkownika
Posty: 750
Dołączył(a): 22.07.2012

Nieprzeczytany postnapisał(a) loverosa » 11.01.2013 12:13

Czyli pozostają tylko Czechy?
wos71
Croentuzjasta
Posty: 183