Platforma cro.pl© Chorwacja online™ - podróżuj z nami po całym świecie! Odkryj Chorwację i nie tylko na forum obecnych i przyszłych Cromaniaków ツ

Słowniki

Dział dla miłośników nie tylko czystej turystyki i wypoczynku. Nauka języka chorwackiego. Tematy publicystyczne, historia, film, muzyka, literatura, sport i kuchnia chorwacka.
[Nie ma tutaj miejsca na reklamy. Molim, ovdje nije mjesto za reklame. Please do not advertise.]
Arbuza
Globtroter
Avatar użytkownika
Posty: 36
Dołączył(a): 05.04.2010
Słowniki

Nieprzeczytany postnapisał(a) Arbuza » 13.04.2013 14:49

Witajcie!
Jeśli temat już był, wybaczcie, nie znalazłam.
Od października studiuję filologię słowiańską. Uniwersytet nie otworzył grupy chorwackiej, udało mi się jednak dostać do grupy serbskiej, co też mnie zadowala z racji wielu podobieństw językowych. No i tutaj zaczyna się problem, bo ze słownikami serbsko-polskimi jest o wiele większy problem, niż z chorwackimi. Moje pytanie - czy zna ktoś z Was miejsce, gdzie można kupić słownik serbochorwacko-polski - polsko-serbochorwacki, ewentualnie jest ktoś w posiadaniu i zechciałby odsprzedać/zeskanować/skserować?
Niestety słowniki stricte chorwacko-polskie nie wchodzą w grę :(
Z góry dziękuję za zainteresowanie, pozdrawiam cieplutko!
kamilica9.07
Odkrywca
Avatar użytkownika
Posty: 85
Dołączył(a): 01.08.2009

Nieprzeczytany postnapisał(a) kamilica9.07 » 26.05.2013 18:47

Witaj. Słownik 2-tomowy, o którym piszesz, widziałam na Allegro i na chomikuj.pl . Popytaj też w antykwariatach. A może w którejś serbskiej księgarni internetowej? Ja większość swoich słowników przywiozłam z Serbii lub Chorwacji. W Polsce rzeczywiście nie jest łatwo. Ale na początku spróbuj tam, gdzie Ci napisałam. Jak chcesz, to mogę Ci podesłać inne słowniki związane z j. serbskim. Tylko potrzebuję e-maila. Daj znać w razie czego na adres e-mail widoczny tylko dla zalogowanych na cro.pl
Pozdrav:)
Croatia91
Autostopowicz
Posty: 2
Dołączył(a): 06.06.2013