Platforma cro.pl© Chorwacja online™ - podróżuj z nami po całym świecie! Odkryj Chorwację i nie tylko na forum obecnych i przyszłych Cromaniaków ツ

Rezygnacja z rezerwacji w biurze podróży

Jacy są Chorwaci, ile co kosztuje w Chorwacji, czy warto jadać w restauracjach, co zabrać ze sobą z Polski, czym najlepiej płacić, na co szczególnie uważać oraz wszystkie inne pytania i uwagi związane z wyjazdami, także te nietypowe czy specjalistyczne, powinny znaleźć się w tym miejscu.
[Nie ma tutaj miejsca na reklamy. Molim, ovdje nije mjesto za reklame. Please do not advertise.]
Vjetar
Legenda
Avatar użytkownika
Posty: 45308
Dołączył(a): 04.06.2008

Nieprzeczytany postnapisał(a) Vjetar » 27.03.2010 14:06

OK.
Dobrze wiedzieć.
oliwia2003
Autostopowicz
Posty: 2
Dołączył(a): 29.04.2010
rezygnacja z rezerwacji Casamundo

Nieprzeczytany postnapisał(a) oliwia2003 » 29.04.2010 13:41

witam,
odnośnie Casamundo,
czy za rezygnacje z rezerwacji otrzymałes jakąs karę?
oliwia2003
Autostopowicz
Posty: 2
Dołączył(a): 29.04.2010

Nieprzeczytany postnapisał(a) oliwia2003 » 30.04.2010 09:15

Talkus,
prosze odpowiedz jak się skończyła twoje historia z tym Casamundo?
mam taką samą sytuacje.
Pozdrawiam Oliwia
Stokrotka9
Autostopowicz
Posty: 3
Dołączył(a): 09.08.2010

Nieprzeczytany postnapisał(a) Stokrotka9 » 09.08.2010 12:59

Byłam z Casamundo we Włoszech i mogę to biuro tylko polecić. Wszystko przebiegło bez zakłóceń. Domek był dokładnie taki, jak na zdjęciach a okolica jeszcze piękniejsza 8) Niestety nie mogę pomóc tym, którzy mają problemy z rezygnacją. Rezerwowałam jak już byłam pewna, że mogę jechać, zapłaciłam w terminie i dostałam dokumenty. Ale nie rozumiem zdziwienia, przecież na stronie Casamundo jest jak byk napisane, że rezerwacje są wiążące. Wpisujecie swój adres, składacie podpis elektroniczny i dochodzi do zawarcia umowy na odległość. Tyle słyszałam, nie wiem jednak jak możecie to odkręcić.
julia2006
Autostopowicz
Posty: 4
Dołączył(a): 05.05.2014

Nieprzeczytany postnapisał(a) julia2006 » 30.05.2016 07:36

Witam. Piszę do użytkownika "talkus". Proszę o informację, jeżeli jest to możliwe jak zakończyła się
akcja z rezygnacją oferty w firmie Casamundo?. Jestem w podobnej sytuacji i nie wiem czego się
spodziewać. Z góry będę wdzięczny.
Pozdrawiam
Mariusz
Janusz Bajcer
Moderator globalny
Avatar użytkownika
Posty: 107678
Dołączył(a): 10.09.2004

Nieprzeczytany postnapisał(a) Janusz Bajcer » 30.05.2016 07:42

Chyba nie odpowie.
talkus - Ostatnia wizyta (logowanie na forum): wtorek, 22 czerwca 2010, 21:18

Jeśli masz identyczny przypadek - a lektury postów wynika, że możesz spać spokojnie.
julia2006
Autostopowicz
Posty: 4
Dołączył(a): 05.05.2014

Nieprzeczytany postnapisał(a) julia2006 » 30.05.2016 08:45

Nie wiem w jaki sposób rozmawiać z tą firmą nie narażając się na koszty.
Mariusz
kanarowski
Croentuzjasta
Avatar użytkownika
Posty: 292
Dołączył(a): 05.07.2012

Nieprzeczytany postnapisał(a) kanarowski » 30.05.2016 10:21

julia2006 napisał(a):Nie wiem w jaki sposób rozmawiać z tą firmą nie narażając się na koszty.
Mariusz


Podałaś jakieś swoje szczegółowe dane osobowo-adresowe? Ja kilka razy rezygnowałem z rezerwacji na bookingu, gdzie też były koszty anulacji ileś tam procent całej sumy. Zawsze pisałem, że się pomyliłem, że coś mi wypadło itp. Odpisywali, że muszą się skontaktować z danym hotelem/apartamentem i zawsze było ok. Poza tym nigdy przy rezerwacji nie podawałem swoich pełnych danych, a numer karty wpisywałem starej przeterminowanej, kiedy była wymagana.
julia2006
Autostopowicz
Posty: 4
Dołączył(a): 05.05.2014

Nieprzeczytany postnapisał(a) julia2006 » 31.05.2016 10:08

Nie rezerwowałem na bookingu, tylko przez Casamundo.
Przy rejestracji podałem dane adresowe i mailowe.
Nie wiem jednak, czy obciążanie mnie w przypadku rezygnacji
kosztami jest zgodne z prawem.
Pozdrawiam
Mariusz
KrisM
Cromaniak
Posty: 639
Dołączył(a): 21.01.2011

Nieprzeczytany postnapisał(a) KrisM » 31.05.2016 10:46

julia2006 napisał(a):Nie rezerwowałem na bookingu, tylko przez Casamundo.
Przy rejestracji podałem dane adresowe i mailowe.
Nie wiem jednak, czy obciążanie mnie w przypadku rezygnacji
kosztami jest zgodne z prawem.
Pozdrawiam
Mariusz

jeśli była o tym mowa w warunkach rezerwacji - oczywiście jest to zgodne z prawem :roll:
Łukasz-MUTD
Autostopowicz
Posty: 2
Dołączył(a): 16.12.2009

Nieprzeczytany postnapisał(a) Łukasz-MUTD » 09.06.2016 09:49

Ja mam podobny problem. Pośrednik interholiday czyli holiday-home.

Rezerwowałem apartament na booking.com za cene 270 plus opłaty klimatyczne. A po paru godzinach przyszedł mail z Interholiday, że dostali info o rezerwacji, ale żeby była wiążąca potrzebują moje dane telefonicznie lub mam wypełnić formularz. Nic takiego nie robiłem i poszedłem spać, gdy się obudziłem sprawdzam mail, a tam info, że już mają moje dane i mam zapłacić 307 euro, bo dodali sobie jeszcze 19 euro za 'opłate rezerwacyjną'. Na booking com, ani w pierwszym mailu nie była podana żadna dodatkowa kwota za opłate rezerwacyjną. Równie dobrze mogli zamiast 19 dać 900. No i skąd mieli moje dane? Czy mogę zrezygnować z rezerwacji bez kosztów, chociaż w warunkach było, że w przypadku anulowania rezerwacji muszę zapłacić 70 euro?

Konkludując:

Nigdzie nie ma mowy o wysokości opłaty dodatkowej dopiero na przesłanym potwierdzeniu rezerwacji jest wpisana ta kwota.
Nic im nie wysyłałem, nie wiem skąd mają moje dane.
W pierwszy mailu było, że rezerwacja będzie wiążąca, jeśli podam im dane przez telefon lub przez formularz, co nie nastąpiło....

Czy mogą mi coś zrobić gdy zgłaszam im rezygnacje?
KrisM
Cromaniak
Posty: 639
Dołączył(a): 21.01.2011

Nieprzeczytany postnapisał(a) KrisM » 09.06.2016 11:12

jeśli rezerwowałeś przez booking, umowa wiąże Cię tylko z booking.com. zadzwoń do nich i wyjaśnij sprawę
qordian
Plażowicz
Posty: 9
Dołączył(a): 28.06.2016

Nieprzeczytany postnapisał(a) qordian » 30.08.2016 11:30

Ja też miałem akcję z casamundo-zrezygnowałem w ciągu 24h od rezerwacji i chcieli ode mnie prawie 2 tys zł. Dostałem 2 razy list zwykły z Niemiec w tej sprawie. Według mnie jest to nie zgodne z prawem bo chyba jest jakiś termin na rozwiązanie umowy (zresztą podać sie za kogoś w takim wypadku to nie problem bo nie ma żadnej weryfikacji) Ja zaliczki żadnej nie wpłaciłem i chyba to mnie uratowało. Ogólnie nie polecam tej firmy.
Turysta10
Autostopowicz
Posty: 2
Dołączył(a): 22.09.2016

Nieprzeczytany postnapisał(a) Turysta10 » 29.09.2016 12:35

Cześć,
Ja zostałem oszukany przez firmę Holiday Home. Sprzedano mi obiekt niezgodny z ofertą. Pomoc biura żadna. Próba dochodzenia swoich praw niemożliwa. Wrocław to biuro tłumaczeń, można się boksować ze Szwajcarią (poza unią). Odradzam jakikolwiek kontakt z tą firmą.
Turysta10
Autostopowicz
Posty: 2
Dołączył(a): 22.09.2016

Nieprzeczytany postnapisał(a) Turysta10 » 27.10.2016 14:33

Dzień dobry,
Ja zostałem oszukany przez Holiday Home. Zdjęcia w ofercie nie odpowiadały stanowi który zastałem na miejscu. Reklamacja nie możliwa.
Holiday Home we wrocławiu nie jest pośrednikiem tylko biurem tłumaczeniowym.Odsyłają klienta do Szwajcarii, która z kolei odsyła do wynajmującego.
Po zapłaceniu czegokolwiek na konto InterHoliday AG ( nie Holiday Home) firma "olewa klienta" i martw sie sam. Jestem ofiarą tego biura tłumaczeniowego i chciałbym przestrzec wszystkich przyszłych klientów że to zwykłe oszustwo.
Poprzednia strona

Powrót do Ceny, usługi, przepisy, porady różne



cron
Rezygnacja z rezerwacji w biurze podróży - strona 2
Nie masz jeszcze konta?
Zarejestruj się
reklama
Chorwacja Online
[ reklama ]    [ kontakt ]

Platforma cro.pl© Chorwacja online™ wykorzystuje cookies do prawidłowego działania, te pliki gromadzą na Twoim komputerze dane ułatwiające korzystanie z serwisu; więcej informacji w polityce prywatności.

Redakcja platformy cro.pl© Chorwacja online™ nie odpowiada za treści zamieszczone przez użytkowników. Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu. Serwis ma charakter wyłącznie informacyjny. Cro.pl© nie reprezentuje interesów żadnego biura podróży, nie zajmuje się organizacją imprez turystycznych oraz nie odpowiada za treść zamieszczonych reklam.

Copyright: cro.pl© 1999-2024 Wszystkie prawa zastrzeżone