Platforma cro.pl© Chorwacja online™ - podróżuj z nami po całym świecie! Odkryj Chorwację i nie tylko na forum obecnych i przyszłych Cromaniaków ツ

Rezerwacja poprzez booking.com

Apartament czy hotel? Ile to kosztuje, co warto wybrać, na co zwracać uwagę. Jeżeli szukasz odpowiedniego miejsca noclegowego, pisz tutaj. [Nie ma tutaj miejsca na reklamy. Molim, ovdje nije mjesto za reklame. Please do not advertise.]
Regulamin działu
Prosimy nie umieszczać w tym dziale żadnych postów zawierających treści, które mogą zostać uznane za reklamę. Moderatorzy zastrzegają sobie prawo do usunięcia postów w tym dziale bez podania przyczyn - proszę nie wysyłać następnych postów z pytaniem "co się stało z moim wątkiem". Nieprzestrzeganie powyższych postanowień grozi banem.

[Nie ma tutaj miejsca na reklamy. Molim, ovdje nije mjesto za reklame. Please do not advertise.]
MaReEK
Odkrywca
Posty: 99
Dołączył(a): 22.08.2013

Nieprzeczytany postnapisał(a) MaReEK » 14.08.2018 12:07

Bardziej by mnie interesowała informacja, że już ktoś coś takiego przechodził. W potwierdzeniu rezerwacji jest taki zapis:
"Przed przybyciem wymagana jest przedpłata. Gdy dokonasz rezerwacji, gospodarz obiektu skontaktuje się z Tobą, by ustalić szczegóły.
Zostaniesz obciążony przedpłatą stanowiącą całkowitą cenę rezerwacji w dowolnym momencie."
dominikzw
Croentuzjasta
Posty: 390
Dołączył(a): 19.04.2018

Nieprzeczytany postnapisał(a) dominikzw » 14.08.2018 12:12

Ja tylko sugeruje co ja bym zrobił, może ktoś miał taką sytuacje i Ci odpowie...a tak na infolini bookinga dowiesz się w 5 minut o co chodzi.
maranka
Globtroter
Posty: 33
Dołączył(a): 27.11.2015

Nieprzeczytany postnapisał(a) maranka » 14.08.2018 12:38

Cześć,

to może ja się wypowiem... mam dwa obiekty noclegowe i właśnie z takiej formy wpłacania zaliczki korzystaliśmy na początku współpracy z booking. Wysyłaliśmy wiadomość do Gościa z prośbą o wpłacenie określonej kwoty na nasze konto w ciągu np. 2-3 dni. Brak wpłaty zaliczki w wyznaczonym terminie uprawnia właściciela obiektu noclegowego do odwołania rezerwacji.
Jeśli masz jakieś wątpliwości zadzwoń do booking, po podaniu numeru rezerwacji konsultant sprawdzi całą historię rezerwacji.
Mam nadzieję, że pomogłam.
Pozdrawiam
fly
Cromaniak
Avatar użytkownika
Posty: 1416
Dołączył(a): 16.06.2011

Nieprzeczytany postnapisał(a) fly » 14.08.2018 20:20

Cze!
MaReEK napisał(a):Mam takie pytanie, zarezerwowałem apartament przez booking z opcją zapłaty z góry, po zarezerwowaniu nie było możliwości zapłaty przez booking (wcześniej jak rezerwowałem to w ten sposób właśnie zapłaciłem). Następnego dnia dostałem wiadomość przez booking z adresu ........@property.booking.com, żeby wpłacić na podane konto w ciągu 3 dni zaliczkę w wysokości 200Euro. Czy jest to bezpieczne i mogę spokojnie przelać kasę?

...dalej
MaReEK napisał(a):Bardziej by mnie interesowała informacja, że już ktoś coś takiego przechodził. W potwierdzeniu rezerwacji jest taki zapis:
"Przed przybyciem wymagana jest przedpłata. Gdy dokonasz rezerwacji, gospodarz obiektu skontaktuje się z Tobą, by ustalić szczegóły.
Zostaniesz obciążony przedpłatą stanowiącą całkowitą cenę rezerwacji w dowolnym momencie."

miałem taką/podobną sytuację.
Pomio iż rezerwowałem apartament z opcją bezpłatnej rezygnacji...a może po kolei..
W styczniu zarezerwowałem przez booking apartament na lipiec z możliwością bezpłatnej rezygnacji do 21 czerwca. w warunkach rezerwacji było iż Gospodarz może mnie poprosić o 50% zaliczki...i tak też się stało. Podobnie jak ty skontaktowałem się z Serwisem Klienta (bo adres mail-owy jakiś był dziwny) gdzie potwierdzono mi iż wsjo haraszo...adres mailowy z którego poproszono Cię o wpłatę zaczyna się lliczbai takimi samymi jak numer Twojej rezerwacji.
To co mnie jeszcze zdziwiło to iż powinienem jako 50% zapłacić 265E, a poproszono mnie o 150E ale skontaktowałem się mail-owo z Gospodarzem obiektu, on potwierdził kwotę i podał i nr. jego konta.
pozdro
fly
ps. nic na "gębe" wszystko mail-em
MaReEK
Odkrywca
Posty: 99
Dołączył(a): 22.08.2013

Nieprzeczytany postnapisał(a) MaReEK » 15.08.2018 18:38

Dziękuję za odpowiedzi, jestem trochę spokojniejszy. Przelew zrobię, ale dla pewności zadzwonię jeszcze na infolinię booking.
majeczka
Cromaniak
Avatar użytkownika
Posty: 3842
Dołączył(a): 04.09.2006

Nieprzeczytany postnapisał(a) majeczka » 27.08.2018 20:50

:D zdecydowanie polecam, w tym roku przez booking rezerwowaliśmy Toskanię, apartamenty okazały się nieziemskie...
Użytkownik usunięty

Nieprzeczytany postnapisał(a) Użytkownik usunięty » 27.08.2018 22:35

majeczka napisał(a)::D zdecydowanie polecam, w tym roku przez booking rezerwowaliśmy Toskanię, apartamenty okazały się nieziemskie...


Super !
dominikzw
Croentuzjasta
Posty: 390
Dołączył(a): 19.04.2018

Nieprzeczytany postnapisał(a) dominikzw » 02.09.2018 08:35

Ja zarezerwowałem nocleg w Varazdin tranzytowy, 10 noclegów w Makarskiej, nocleg tranzytowy przy jeziorach Plitvickich i nocleg w Gyon. Wszystko bez żadnego problemu
sito_zabrze
Cromaniak
Posty: 2661
Dołączył(a): 13.03.2011

Nieprzeczytany postnapisał(a) sito_zabrze » 02.09.2018 08:57

Wczoraz zabukowany apartman.
Cena 2308zł
Z konta zeszło 2437..... :roll:
Policzyli euro po 4.50 :oczko_usmiech:
Użytkownik usunięty

Nieprzeczytany postnapisał(a) Użytkownik usunięty » 02.09.2018 08:59

Ale to raczej nie jest winą booking.
dominikzw
Croentuzjasta
Posty: 390
Dołączył(a): 19.04.2018

Nieprzeczytany postnapisał(a) dominikzw » 02.09.2018 09:45

Po ile Euro Ci policzyli to wina jedynie Banku, booking pobiera w Euro za nocleg
kentucky
Croentuzjasta
Posty: 205
Dołączył(a): 05.09.2018

Nieprzeczytany postnapisał(a) kentucky » 08.09.2018 16:36

Mam pytanie odnośnie rezerwacji obiektu przez stronę booking. W momencie rezerwacji zostaliśmy obciążeni kwota 30% tak jak było napisane i była też nformacje że pozostała część zostanie pobrana w ciągu 5 dni przed przyjazdem. Gotówki z karty nie ściągnęło a jutro rozpoczynamy pobyt w hotelu. Ktoś miał taką sytuację? Na infolinię dzwoniłam ale przez 15 min nikt nie odbierał więc się rozlaczylam.
walp
Weteran
Avatar użytkownika
Posty: 13432
Dołączył(a): 22.12.2008

Nieprzeczytany postnapisał(a) walp » 13.09.2018 17:24

Na booking.com rezerwuję od dawna. Nigdy nie spotkała mnie żadna nieprzyjemna sytuacja i wszystko było zawsze zgodnie z przedstawionymi warunkami i opisem.
W jednym tegorocznym przypadku, zostałem mile zaskoczony. Jeden z noclegów tranzytowych mieliśmy w zaloguj się na cro.pl, aby zobaczyć link. Skromne miejsce, ale chodziło tylko o 5-6 godzin snu i dalej w trasę.

Ponieważ podróż trochę nam się przedłużała, zadzwoniłem do hostelu, żeby powiedzieć, że będziemy trochę później. Właściciel powiedział, że właśnie walczą z awarią, bo nie ma wody w całym budynku. Zaproponował, że zaprowadzi nas do innego hostelu.
Kiedy podjechaliśmy już na nas czekał. Poprowadził pod nowy adres i przy nas dopłacił różnicę, bo w tym innym miejscu było drożej. :wink:
cropag
Croentuzjasta
Avatar użytkownika
Posty: 277
Dołączył(a): 31.01.2010

Nieprzeczytany postnapisał(a) cropag » 14.09.2018 11:17

Zacznę od tego, że wiele razy rezerwowałem hotele, apartamenty, domki w Polsce i Europie i zawsze było wszystko OK. Starałem się wybierać oferty zwrotne, bez zaliczki i często bez podania numeru karty kredytowej (lub przynajmniej bez kodu CVC).
Dzisiaj trafiła mi się fantastyczna oferta, ale... właściciel obiektu rząda podania rodzaju karty, jej numeru, daty ważności i kodu CVC. Czyli wszystkie dane do wykonania płatności internetowej kartą! Zastrzega, że to tylko dla zabezpieczenia mojej płatności, ale mam wątpliwości co robić.
Co sądzicie na temat bezpieczeństwa konta, przy podaniu wszystkich danych karty obcej osobie?
viltob08
Cromaniak
Avatar użytkownika
Posty: 1330
Dołączył(a): 09.05.2011

Nieprzeczytany postnapisał(a) viltob08 » 14.09.2018 11:57

cropag napisał(a):Zacznę od tego, że wiele razy rezerwowałem hotele, apartamenty, domki w Polsce i Europie i zawsze było wszystko OK. Starałem się wybierać oferty zwrotne, bez zaliczki i często bez podania numeru karty kredytowej (lub przynajmniej bez kodu CVC).
Dzisiaj trafiła mi się fantastyczna oferta, ale... właściciel obiektu rząda podania rodzaju karty, jej numeru, daty ważności i kodu CVC. Czyli wszystkie dane do wykonania płatności internetowej kartą! Zastrzega, że to tylko dla zabezpieczenia mojej płatności, ale mam wątpliwości co robić.
Co sądzicie na temat bezpieczeństwa konta, przy podaniu wszystkich danych karty obcej osobie?


Mieliśmy taką sytuację. Odpisaliśmy, że wszelkie dane dot.karty posiada booking i jeśli chcą, to niech potwierdzą ważność karty w serwisia. Napisali, że ok, i po sprawie :-)
Poprzednia stronaNastępna strona

Powrót do Apartamenty, hotele, pokoje

cron
Rezerwacja poprzez booking.com - strona 29
Nie masz jeszcze konta?
Zarejestruj się
reklama
Chorwacja Online
[ reklama ]    [ kontakt ]

Platforma cro.pl© Chorwacja online™ wykorzystuje cookies do prawidłowego działania, te pliki gromadzą na Twoim komputerze dane ułatwiające korzystanie z serwisu; więcej informacji w polityce prywatności.

Redakcja platformy cro.pl© Chorwacja online™ nie odpowiada za treści zamieszczone przez użytkowników. Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu. Serwis ma charakter wyłącznie informacyjny. Cro.pl© nie reprezentuje interesów żadnego biura podróży, nie zajmuje się organizacją imprez turystycznych oraz nie odpowiada za treść zamieszczonych reklam.

Copyright: cro.pl© 1999-2024 Wszystkie prawa zastrzeżone