Platforma cro.pl© Chorwacja online™ - podróżuj z nami po całym świecie! Odkryj Chorwację i nie tylko na forum obecnych i przyszłych Cromaniaków ツ

Rezerwacja poprzez booking.com

Apartament czy hotel? Ile to kosztuje, co warto wybrać, na co zwracać uwagę. Jeżeli szukasz odpowiedniego miejsca noclegowego, pisz tutaj. [Nie ma tutaj miejsca na reklamy. Molim, ovdje nije mjesto za reklame. Please do not advertise.]
Regulamin działu
Prosimy nie umieszczać w tym dziale żadnych postów zawierających treści, które mogą zostać uznane za reklamę. Moderatorzy zastrzegają sobie prawo do usunięcia postów w tym dziale bez podania przyczyn - proszę nie wysyłać następnych postów z pytaniem "co się stało z moim wątkiem". Nieprzestrzeganie powyższych postanowień grozi banem.

[Nie ma tutaj miejsca na reklamy. Molim, ovdje nije mjesto za reklame. Please do not advertise.]
vajola
Podróżnik
Posty: 17
Dołączył(a): 31.08.2013

Nieprzeczytany postnapisał(a) vajola » 28.09.2017 00:42

Cześć,
mam upatrzony apartament w Cro na booking. Czy jest możliwy kontakt z obiektem zanim zrobię rezerwację?
Mam kilka pytań, których odpowiedzi nie ma w ofercie.
Obiekt wymaga zapłacenia całości za pobyt, a ja nie chciałabym tego robić tak trochę w ciemno :/
Crocodyl
Cromaniak
Avatar użytkownika
Posty: 1017
Dołączył(a): 13.02.2014

Nieprzeczytany postnapisał(a) Crocodyl » 28.09.2017 06:58

Rezerwacja na booking moim zdaniem ma sens tylko przy możliwości bezpłatnej rezygnacji z rezerwacji. Ja osobiście pomijam wszystkie oferty o jakich piszesz jak również wszystkie warunki specjalne itp. Preautoryzacja karty kredytowej jest bezpieczna i nawet jak obiekt zablokuje część kwoty to po rezygnacji z rezerwacji kasa wraca. Reasumując olej tą ofertę i szukaj dalej.
Mikromir
Koneser
Avatar użytkownika
Posty: 6673
Dołączył(a): 17.03.2012

Nieprzeczytany postnapisał(a) Mikromir » 28.09.2017 07:24

vajola napisał(a): Czy jest możliwy kontakt z obiektem zanim zrobię rezerwację?

Na booking nie. Na airbnb tak.
Próbowałaś wyszukać ten apartament bezpośrednio w necie? Na bookingu często nazwa jest ta sama co w prywatnych ogłoszeniach, nawet jest podany adres. Ja czasem przeglądam ap. na booking, bo jest dużo ofert w jednym miejscu, a jeśli jakaś mnie zainteresuje, szukam w necie bezpośrednio - często znajduję.

Oferta, gdy musisz zapłacić w całości za pobyt jest do bani. Może to jakiś pośrednik wystawia.
sdolas
Cromaniak
Avatar użytkownika
Posty: 1855
Dołączył(a): 30.08.2013

Nieprzeczytany postnapisał(a) sdolas » 28.09.2017 07:27

bigredone napisał(a):
piekara114 napisał(a):
maranka napisał(a): Dodam, że nawet osoby, które wyjechały bez uregulowania płatności za pobyt mają prawo do napisania opinii,
A skąd taka możliwość? :?: :idea:


Uciekną bez płacenia, ale system zapamiętał ich jako gości więc dostają mail z prośbą o ocenę.

Wydaje się niemożliwe.
Rezerwujący podaje dane osobowe a wynajmujący je sprawdza w dniu przyjazdu podczas zameldowana.
Jak ucieknie, to są od tego odpowiednie służby.
walp
Weteran
Avatar użytkownika
Posty: 13436
Dołączył(a): 22.12.2008

Nieprzeczytany postnapisał(a) walp » 28.09.2017 09:18

Crocodyl napisał(a):Rezerwacja na booking moim zdaniem ma sens tylko przy możliwości bezpłatnej rezygnacji z rezerwacji. Ja osobiście pomijam wszystkie oferty o jakich piszesz jak również wszystkie warunki specjalne itp. Preautoryzacja karty kredytowej jest bezpieczna i nawet jak obiekt zablokuje część kwoty to po rezygnacji z rezerwacji kasa wraca. Reasumując olej tą ofertę i szukaj dalej.

Mikromir napisał(a): Na bookingu często nazwa jest ta sama co w prywatnych ogłoszeniach, nawet jest podany adres. Ja czasem przeglądam ap. na booking, bo jest dużo ofert w jednym miejscu, a jeśli jakaś mnie zainteresuje, szukam w necie bezpośrednio - często znajduję.

Oferta, gdy musisz zapłacić w całości za pobyt jest do bani. Może to jakiś pośrednik wystawia.

vajola, skorzystaj z porad przedmówców, podpisuję się pod tym. :wink:
Janusz Bajcer
Moderator globalny
Avatar użytkownika
Posty: 107661
Dołączył(a): 10.09.2004

Nieprzeczytany postnapisał(a) Janusz Bajcer » 28.09.2017 09:38

Mikromir napisał(a):
vajola napisał(a): Czy jest możliwy kontakt z obiektem zanim zrobię rezerwację?

Na booking nie. Na airbnb tak.

W tym roku wspólnie z bratem rezerwowaliśmy apartament wyszukany na airbnb.
Trzeba było wpłacić przelewem całość kwoty, ale od początku był kontakt mailowy z właścicielką apartamentu.
Na tydzień przed wyjazdem dostałem informację, że czas się pakować, bo Branka na nas czeka. :wink: :lol:
Za jedną dodatkową noc płaciliśmy na miejscu gotówką.
Mikromir
Koneser
Avatar użytkownika
Posty: 6673
Dołączył(a): 17.03.2012

Nieprzeczytany postnapisał(a) Mikromir » 28.09.2017 09:43

Janusz Bajcer napisał(a):
Mikromir napisał(a):
vajola napisał(a): Czy jest możliwy kontakt z obiektem zanim zrobię rezerwację?

Na booking nie. Na airbnb tak.

W tym roku wspólnie z bratem rezerwowaliśmy apartament wyszukany na airbnb.
Trzeba było wpłacić przelewem całość kwoty, ale od początku był kontakt mailowy z właścicielką apartamentu.
Na tydzień przed wyjazdem dostałem informację, że czas się pakować, bo Branka na nas czeka. :wink: :lol:
Za jedną dodatkową noc płaciliśmy na miejscu gotówką.

No właśnie - wprawdzie airbnb kasuje za pośrednictwo, jednak plus jest ten, że można przed rezerwacją porozumieć się z gospodarzem, zadać pytania, a w praktyce nawet prawdopodobnie umówić się na rezerwację poza serwisem.
Na booking już tego nie zrobisz.
Crocodyl
Cromaniak
Avatar użytkownika
Posty: 1017
Dołączył(a): 13.02.2014

Nieprzeczytany postnapisał(a) Crocodyl » 28.09.2017 10:05

Mikromir napisał(a):Na booking już tego nie zrobisz.

Nie zgadzam się z tym stwierdzeniem. Wielokrotnie korzystałem z booking (w tym roku także) i jest tam opcja kontaktu/zadania pytania gospodarzowi. Ja kontaktowałem się i zawsze dostawałem odpowiedź email. Później już kontakt był bez "pośredników".
Mikromir
Koneser
Avatar użytkownika
Posty: 6673
Dołączył(a): 17.03.2012

Nieprzeczytany postnapisał(a) Mikromir » 28.09.2017 10:06

Crocodyl napisał(a):
Mikromir napisał(a):Na booking już tego nie zrobisz.

Nie zgadzam się z tym stwierdzeniem. Wielokrotnie korzystałem z booking (w tym roku także) i jest tam opcja kontaktu/zadania pytania gospodarzowi. Ja kontaktowałem się i zawsze dostawałem odpowiedź email. Później już kontakt był bez "pośredników".

Gdzie jest ta opcja? 8O Coś przeoczyłam? :?
walp
Weteran
Avatar użytkownika
Posty: 13436
Dołączył(a): 22.12.2008

Nieprzeczytany postnapisał(a) walp » 28.09.2017 10:11

Crocodyl napisał(a):
Mikromir napisał(a):Na booking już tego nie zrobisz.

Nie zgadzam się z tym stwierdzeniem. Wielokrotnie korzystałem z booking (w tym roku także) i jest tam opcja kontaktu/zadania pytania gospodarzowi. Ja kontaktowałem się i zawsze dostawałem odpowiedź email. Później już kontakt był bez "pośredników".

Zgadza się, również korzystałem z tej opcji, ale wydaje mi się, że jest ona dostępna po dokonaniu rezerwacji.
Crocodyl
Cromaniak
Avatar użytkownika
Posty: 1017
Dołączył(a): 13.02.2014

Nieprzeczytany postnapisał(a) Crocodyl » 28.09.2017 10:17

Tak po dokonaniu rezerwacji, (dostępnej min. w zakładce rezerwacje) jest miejsce do zadania pytania właścicielowi/operatorowi obiektu.Jest to "na samym dole" kolokwialnie rzecz ujmując, można tam podać orientacyjny czas przyjazdu lub wpisać w pole zapytanie. Natomiast na potwierdzeniu przesłanym np. na telefon jest także możliwość zadzwonienia do obiektu. Nie mam teraz aktywnej rezerwacji wiec nie mogę przesłać screenu ale na 100% jest.
walp
Weteran
Avatar użytkownika
Posty: 13436
Dołączył(a): 22.12.2008

Nieprzeczytany postnapisał(a) walp » 28.09.2017 10:21

Crocodyl napisał(a):Tak po dokonaniu rezerwacji, (dostępnej min. w zakładce rezerwacje) jest miejsce do zadania pytania właścicielowi/operatorowi obiektu.Jest to "na samym dole" kolokwialnie rzecz ujmując, można tam podać orientacyjny czas przyjazdu lub wpisać w pole zapytanie. Natomiast na potwierdzeniu przesłanym np. na telefon jest także możliwość zadzwonienia do obiektu. Nie mam teraz aktywnej rezerwacji wiec nie mogę przesłać screenu ale na 100% jest.

To się wszystko zgadza, sam korzystałem z tej funkcji kilkakrotnie w tym roku, ale pytanie brzmiało:
vajola napisał(a):Czy jest możliwy kontakt z obiektem zanim zrobię rezerwację?
Mikromir
Koneser
Avatar użytkownika
Posty: 6673
Dołączył(a): 17.03.2012

Nieprzeczytany postnapisał(a) Mikromir » 28.09.2017 10:23

Crocodyl napisał(a):Tak po dokonaniu rezerwacji, (dostępnej min. w zakładce rezerwacje) jest miejsce do zadania pytania właścicielowi/operatorowi obiektu.

No tak, po dokonaniu rezerwacji oczywiście, że jest, też korzystałam. Tylko co mi po tym, jeśli np. rezerwacja jest bez możliwości bezkosztowej rezygnacji?... :roll: Ja piszę o kontakcie przed dokonaniem rezerwacji, co zaznaczyłam w swojej wypowiedzi.
maxredaktor
Cromaniak
Avatar użytkownika
Posty: 1305
Dołączył(a): 13.08.2010

Nieprzeczytany postnapisał(a) maxredaktor » 28.09.2017 10:26

Wydaje mi się, że takiej opcji nie ma, a przynajmniej mi nie udało się jej znaleźć.
Edit: jeszcze raz dokładnie sprawdziłem, i jest tak jak pisze Danka.
Ostatnio edytowano 28.09.2017 10:33 przez maxredaktor, łącznie edytowano 1 raz
Crocodyl
Cromaniak
Avatar użytkownika
Posty: 1017
Dołączył(a): 13.02.2014

Nieprzeczytany postnapisał(a) Crocodyl » 28.09.2017 10:30

Zawsze należy dokładnie czytać warunki rezerwacji przed dokonaniem rezerwacji. Na bookingu wszystko jest jasno i dokładnie opisane, nawet na etapie rezerwacji. Tak jak już pisałem wybieram (i tak rekomenduje innym) tylko oferty bezkosztowe. Wszystkie warunki specjalne czyli praktycznie wymagające wpłaty 30 - 50 % ceny całkowitej dla mnie niczym nie różnią się od innych portali jak wakacje, noclegi itp.com. Jak już znajdziesz bezkosztową i po korespondencji z gospodarzem nie będziesz zadowolona to rezygnujesz i ... szukasz dalej.
Poprzednia stronaNastępna strona

Powrót do Apartamenty, hotele, pokoje



cron
Rezerwacja poprzez booking.com - strona 19
Nie masz jeszcze konta?
Zarejestruj się
reklama
Chorwacja Online
[ reklama ]    [ kontakt ]

Platforma cro.pl© Chorwacja online™ wykorzystuje cookies do prawidłowego działania, te pliki gromadzą na Twoim komputerze dane ułatwiające korzystanie z serwisu; więcej informacji w polityce prywatności.

Redakcja platformy cro.pl© Chorwacja online™ nie odpowiada za treści zamieszczone przez użytkowników. Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu. Serwis ma charakter wyłącznie informacyjny. Cro.pl© nie reprezentuje interesów żadnego biura podróży, nie zajmuje się organizacją imprez turystycznych oraz nie odpowiada za treść zamieszczonych reklam.

Copyright: cro.pl© 1999-2024 Wszystkie prawa zastrzeżone