Platforma cro.pl© Chorwacja online™ - podróżuj z nami po całym świecie! Odkryj Chorwację i nie tylko na forum obecnych i przyszłych Cromaniaków ツ

Rezerwacja poprzez booking.com

Apartament czy hotel? Ile to kosztuje, co warto wybrać, na co zwracać uwagę. Jeżeli szukasz odpowiedniego miejsca noclegowego, pisz tutaj. [Nie ma tutaj miejsca na reklamy. Molim, ovdje nije mjesto za reklame. Please do not advertise.]
Regulamin działu
Prosimy nie umieszczać w tym dziale żadnych postów zawierających treści, które mogą zostać uznane za reklamę. Moderatorzy zastrzegają sobie prawo do usunięcia postów w tym dziale bez podania przyczyn - proszę nie wysyłać następnych postów z pytaniem "co się stało z moim wątkiem". Nieprzestrzeganie powyższych postanowień grozi banem.

[Nie ma tutaj miejsca na reklamy. Molim, ovdje nije mjesto za reklame. Please do not advertise.]
ApropoDefacto
Cromaniak
Avatar użytkownika
Posty: 576
Dołączył(a): 18.07.2017

Nieprzeczytany postnapisał(a) ApropoDefacto » 20.08.2017 12:53

A niby w jakim celu miałbym ściemniać ? 1200 km od domu przy 34 stopniach upału jak się okazało bez zakwaterowania i Kasy na nowy apartament (bo jak opłacimy to za co będziemy żyć ? a na przelew od booking czekać mieliśmy do 7 dni roboczych) życzę Ci kolego żebyś w takich warunkach miał ochotę na walenie "ściemy" na forum :wink:

No więc po kolei, nie odwołali nam 2 rezerwacji, tylko 3 (dla niedowiarków mogę wysłać screen mojej skrzynki @) W dniu wyjazdu odwołali nam pierwszą rezerwację o czym już pisałem a kolejne 2 w czasie podróży, przy czym pytałem wyraźnie przed granicą ze Słowacją babki na B*** czy mamy jechać czy wracać to zapewniała (rozmowa nagrywania na którą kilkanaście razy się potem powoływałem) "proszę jechać nie wracać my nie zostawiamy swoich klientów i na 100% będziecie mieli państwo apartament, od 8 rano będziemy kontaktować się z państwem i załatwimy wszystko" no i pojechaliśmy....

Jak łatwo się domyśleć nikt nie dzwonił więc sami zaczeliśmy dobijać się do nich co jest grane. Jeden tępak po drugim odprawiał nas z kwitkiem mówiąc, że "rozumieją i bardzo im przykro" i że do 7 dni oddadzą kasę hahaha nie o to chodzi, że 1200 km od domu jesteśmy i co mamy się teraz wracać? ale oni nadal "rozumieją i bardzo im przykro i do 7 dni roboczych oddadzą pieniądze" (złodzieje oddali ale po przewalutowaniu okazało się że okradli nas na 130 zł bo niby co mnie obchodzi że wtedy kurs euro był inny ?) i tak po kilku bardzo ostrych telefonach do nich, położyliśmy na ten ......nie chce przeklinać buraczany serwis z buraczaną obsługą lachę i zatrzymaliśmy się przy pierwszym gościu który oferował apartamenty. Wzieliśmy co miał (zmęczeni i wkurzeni całą sytuacją i widmem powrotu do domu) ok 1,5 km od plaży w Veliko Brdo, warunki super, widok super, cisza tylko ta odległość, ale trudno daliśmy radę i wakację się mimo wszystko udały. Ale nie popuszczę złodziejom z BOOKING za to co zrobili i jak nas zostawili na lodzie. Zaoferowali 1000 zł w ramach rekompensaty, wierzę, że zapłacą o wiele wiele więcej. Ruszam właśnie do ofensywy oczernienia tych pseudo profesionalistów a i dowiem się co w sądzie można by było ugrać. NIE POLECAM KORZYSTAĆ Z BOOKING niech to będzie ostrzeżenie, hajs biorą i jak zawalą z czymś to w du*** mają ludzi.

Ps. Oczywiście z kimś wyżej (kierownik itp.) nie chcieli połączyć ani tym bardziej dać numeru. Oszuści i złodzieje. Czas się odpłacić z nawiązką a wierzę, że internet ma wielką moc !

Ps2. Nie znalazł ktoś czasem zegarka na plaży w Makarskiej ? szczegóły na priv

Ps3. Najlepsze jest to że oni cały czas myśleli że my jesteśmy z 2 małych dzieci (nie wiem skąd to info) a mimo wszystko i tak zachowali się jak najgorszy syf pośredników. Tłumoki i nieuki którzy jedyne co umieją mówić to "rozumiem i bardzo nam przykro". Co do relacji jak znajde czas to skrobnę co nie co. Pozdrawiam i dzięki za pomoc mimo wszystko

Ps.4 Bo teraz przeczytałem kolegi pytanie, tak wyjeżdżając z domu kierowaliśmy się do Podgory, potem odwołali i zaoferowali Tucepi (w czasie drogi) zrobiliśmy rezerwację przez tel w samochodzie a przed zwardoniem zadzwonili że znowu odwołują bo mają problem z apartamentem w Tucepi, i więcej już oferty od tych patałachów nie było. NIGDY WIĘCEJ BOOKING
nenek
Croentuzjasta
Posty: 400
Dołączył(a): 28.09.2015

Nieprzeczytany postnapisał(a) nenek » 20.08.2017 13:23

No i masz racje ze nigdy wiecej sam ogladałem ich ogłoszenia maja o co najmniej 30 procent drozsze apartamenty jak szukalem to wyskakiwały nawet takie po 15 tysiecy te tansze to w kiepskiej lokalizacji jakies nory odmalowane . 2 lata temy chcialem w Zavali zarezerwowac cena była ok i jak byłem w ID pojechalismy odwiedzic ta wioske jak zobaczyłem gdzie te lokum było to mi sie słoba zrobiło w co bym sie wpieprzył do plazy ze 300 metrow pod tak gore ze musialbym codziennie samochodem podjezdzac do plazy a miało bys 5 minut spacerkiem no chyba ze z gorki .Opinie tez sa jakies lewe niemozliwe zeby tylu tyrystow chwaliło te norki na zadupiach . Booking jest ok jezeli chodzi o hotele cos na 1 dobe jakis nocleg tranzytowy sa promocje nawet w takich cenach ze jak z partyzanta pojdziesz to nie dostaniesz takiej ceny ale nie kwatery prywatne.
mervik
Koneser
Avatar użytkownika
Posty: 6870
Dołączył(a): 03.11.2012

Nieprzeczytany postnapisał(a) mervik » 20.08.2017 21:07

...czytam to z niedowierzeniem ...5 lat rezerwuję przez Booking i to kilka miejsc w CRO w roku
...ważne jest żeby czytać info przy cenie kiedy i w ilu dniach można odwołać ..nigdy nie rezerwuję co od razu ściągają kasę ...choć może być to taniej
...jeszcze jedno rezerwujcie zawsze pewniaki z opiniami ...są droższe ..ale pewne
...ważne ... jak zarezerwujecie ...to macie namiary do właścicieli i to do nich dzwonicie a nie do .Bookingu...bo oni wysyłają zapytanie i czekają na odpowiedź

...ale jak odwalają jakąś wpadkę ..przez swoich niedoświadczonych konsultantów ...to muszą za to ponieś konsekwencje
...najlepiej kasową :wink:

..masz jeszcze tyle innych do rezerwacji...ale tam trzeba wpłacać zaliczkę
...Casamundo
...Adriatyk.hr
ApropoDefacto
Cromaniak
Avatar użytkownika
Posty: 576
Dołączył(a): 18.07.2017

Nieprzeczytany postnapisał(a) ApropoDefacto » 21.08.2017 16:24

Miesiąc przed wyjazdem opłaciłem rezerwację, po jakimś czasie wysłaliśmy info o której przyjedziemy dostaliśmy odpowiedź od właściciela że super, nie ma problemu z przyjemnością nas ugoszczą i do zobaczenia w sierpniu, potem jeszcze w naszym imieniu babka z booking dzwoniła (nie mogliśmy się dodzwonić) do apartamentu pytać czy możemy ewentualnie liczyć na dostawkę, dostaliśmy info że jak najbardziej i ile to będzie nas dodatkowo kosztowało. W dniu wyjazdu dzwonią z booking że nie mogą zrealizować naszej rezerwacji bo jakiś tam błąd :D no to o czym my mówimy ? reszte historii już znacie. Ja rozumiem, że niektórzy z nimi problemu nie mieli ale nas potraktowali tragicznie i za to nigdy nikomu nie polece tego syfu ! niekumaci konsultanci z ewidentnie niskim ilorazem inteligencji (jedna babka szczególnie, mam jej imię i nazwisko i jak znajdę to chętnie upublicznię która zagroziła, że ona "wcale nie musi z nami rozmawiać i może się rozłączyć" (!?)). No może 2 kobitki były kumate, coś próbowały się dowiadywać, załatwiać ale za chwile kończyły pracę (chyba) bo już nas przejmował inny "yntelygent. Prawdziwy UCZCIWY pośrednik w chwili gdy zawalili sprawę, dzwoni do pierwszego lepszego hotelu/apartamentu (nawet kilkukrotnie droższego), płaci z własnej kieszeni za nasze wakacje a nam podaje adres pod który mamy się udać i gdzie czeka na nas nocleg i sprawa załatwiona, tyle tylko było do zrobienia ale nieee booking miał z tym problem przez 24 godziny nas zwodzili i kompletnie nic nie zrobili, bo to patałachy i sknery które gdzieś mają klienta którego oszukali.

Najlepsze jest to że wyszło na to że zostawili na lodzie, 1200 km od domu, bez pieniędzy i zakwaterowania dwójkę rodziców z 2 MAŁYCH DZIECI (bo myśleli że my z dziećmi jesteśmy) i mimo wszystko mieli to gdzieś :) Nigdy więcej booking ! wolę dopłacić ale nie korzystać z tych mizernych usług.
travel
Cromaniak
Avatar użytkownika
Posty: 2503
Dołączył(a): 20.11.2013

Nieprzeczytany postnapisał(a) travel » 21.08.2017 18:01

ApropoDefacto napisał(a):Miesiąc przed wyjazdem opłaciłem rezerwację, po jakimś czasie wysłaliśmy info o której przyjedziemy dostaliśmy odpowiedź od właściciela że super, nie ma problemu z przyjemnością nas ugoszczą i do zobaczenia w sierpniu, potem jeszcze w naszym imieniu babka z booking dzwoniła (nie mogliśmy się dodzwonić) do apartamentu pytać czy możemy ewentualnie liczyć na dostawkę, dostaliśmy info że jak najbardziej i ile to będzie nas dodatkowo kosztowało. W dniu wyjazdu dzwonią z booking że nie mogą zrealizować naszej rezerwacji bo jakiś tam błąd :D no to o czym my mówimy ? reszte historii już znacie. Ja rozumiem, że niektórzy z nimi problemu nie mieli ale nas potraktowali tragicznie i za to nigdy nikomu nie polece tego syfu ! niekumaci konsultanci z ewidentnie niskim ilorazem inteligencji (jedna babka szczególnie, mam jej imię i nazwisko i jak znajdę to chętnie upublicznię która zagroziła, że ona "wcale nie musi z nami rozmawiać i może się rozłączyć" (!?)). No może 2 kobitki były kumate, coś próbowały się dowiadywać, załatwiać ale za chwile kończyły pracę (chyba) bo już nas przejmował inny "yntelygent. Prawdziwy UCZCIWY pośrednik w chwili gdy zawalili sprawę, dzwoni do pierwszego lepszego hotelu/apartamentu (nawet kilkukrotnie droższego), płaci z własnej kieszeni za nasze wakacje a nam podaje adres pod który mamy się udać i gdzie czeka na nas nocleg i sprawa załatwiona, tyle tylko było do zrobienia ale nieee booking miał z tym problem przez 24 godziny nas zwodzili i kompletnie nic nie zrobili, bo to patałachy i sknery które gdzieś mają klienta którego oszukali.

Najlepsze jest to że wyszło na to że zostawili na lodzie, 1200 km od domu, bez pieniędzy i zakwaterowania dwójkę rodziców z 2 MAŁYCH DZIECI (bo myśleli że my z dziećmi jesteśmy) i mimo wszystko mieli to gdzieś :) Nigdy więcej booking ! wolę dopłacić ale nie korzystać z tych mizernych usług.


Korzystam z usług Booking od kilku lat i też miałam sytuację ,że apartament przeze mnie wynajęty nie był dostępny ,ale ludzie z Booking szybko zaoferowali mi inny apartament a różnicę w cenie oddali. Dlatego nie wierzę w ani jedno słowo ApropoDefacto.
Ciekawe jaką agencję reprezentuje ? :evil:
Użytkownik usunięty

Nieprzeczytany postnapisał(a) Użytkownik usunięty » 21.08.2017 19:14

Korzystam z Booking-u i nie miałem problemów, ceny może mają większe, ale za to mogę odwołać rezerwację w wielu przypadkach za free. A w tym roku oddano mi kasę za wcześniejszy (na wniosek właścicielki apartamentu) wyjazd.
Użytkownik usunięty

Nieprzeczytany postnapisał(a) Użytkownik usunięty » 21.08.2017 19:50

To ze ktos odwola to sie zdarza ,mi tez i to ciekawe ,ze jak widac zdarza sie w Chorwacji,ale tak jak pisza inni .Booking nie zostawia ludzi samych sobie.W tym watku jest kilka historii,ze pozytywnie zalatwili.Tutaj moze chodzic o awanture o czas.Dziwi mnie jeszcze jedno,ze Booking odwolal.Gdy ja mialem taka sytuacje to oni o niczym nie qiedzielo.Gosc do mnie napisal,ze jest problem i moze mi cos znalezc,przyslal jedno zdjecie.Wtedy zadzwonilem do bookingu a oni trzymajac mnie na sluchawce rozmawiali z gosciem.qedlug regulaminu,gosc powinien znalezc cos zastepczego ale w tym samym standardzie.Oczywiscie nie musze sie zgodzic.Troche to trwalo bo gosc ich pozniej olewal,mowili ,ze maja problem z kontektem z nim i w koncu wskazali mi 3 apartementy do wyboru,normalnie kazali zarezerqowac,wziac rachunek i scan przeslac do nich,roznice zwrocili na karte.Wazna rzecz.powiedzieli ,zebym w zadnym razie nie odwolywac tej rezerwacji .oni sami to zrobia.
Z tego co mi powiedzial konsultant to moj zwrot mial obciazyc wlasciciela ,ktory odwolal.,ale czy tak jest to nie wiem.w ty, przypadku obecnie dyskutowanym duzo by zaplacil.po jakims czasie ten z mojego ,przsstal byc dostepny na bookingu.
marko350
Cromaniak
Avatar użytkownika
Posty: 2289
Dołączył(a): 14.10.2008

Nieprzeczytany postnapisał(a) marko350 » 21.08.2017 20:18

Korzystam z usług Booking (w Polsce i za granicą) od kilku lat i nigdy nie miałem sytuacji, że po przyjeździe nie miałem noclegu :D
woka
Koneser
Posty: 5458
Dołączył(a): 20.07.2003

Nieprzeczytany postnapisał(a) woka » 21.08.2017 20:58

Booking ..... nie wiem, nie korzystałem, nie korzystam i korzystać nie będę. :lol: :wink:
Teraz na poważnie. Dobrze znam realia wyspy KRK. Na forum, w tym roku, zauważam, że słowo booking pojawia sie dość często. Zaciekawiony .... otworzyłem stronę, wybrałem Chorwację i wyspę KRK. Wybrałem lokum gdzie ja się zatrzymuję.
Na Bookingu jest drożej niż w oficjalnym cenniku pensjonatu. Okoliczne domy/apartamenty z całą pewnością wynająłbym taniej. Gdzie ta niby "taniość". :?:
Sprawdza się powiedzenie ..... "reklama dźwignią handlu". :wink:
ApropoDefacto
Cromaniak
Avatar użytkownika
Posty: 576
Dołączył(a): 18.07.2017

Nieprzeczytany postnapisał(a) ApropoDefacto » 21.08.2017 21:05

Travel ale mi człowieku nie zależy czy ty mi wierzysz czy nie :D mam emaile, mam wszystko co potwierdza to co napisałem :) jak widać twój booking nie jest taki idealny. Opisałem swoje przeżycia z tym syfiarskim portalem i nigdy nikomu ich nie polecę a wręcz przeciwnie :) poza tym pisałem wyraźnie że w zamian załatwili 2 apartamenty które w krótkim czasie odwołali :) nie zależy mi czy ktokolwiek mi wierzy, opisałem swoją historię i tyle :papa: nie zdziwcie się tylko jak was kiedyś to samo spotka. Tak jak ktoś pisał od tego roku tylko i wyłącznie w ciemno albo bezpośrednio z apartamentami będe się kontaktował :) nigdy więcej złodzieji którzy nawet sprawy załatwić nie umieją jak coś zawalą.

Ps. Jak byś nie zauważył na końcu napisałem, że tylko jazda w ciemno, bądź bezpośrednio z właścicielami apartamentów warto się kontaktować, więc twoja teza, że reprezentuję jakąś agencję jest śmieszna :D albo inaczej, od tych wakacji reprezentuję tylko i wyłącznie antybooking ;)
przemo99
Croentuzjasta
Posty: 471
Dołączył(a): 14.01.2014

Nieprzeczytany postnapisał(a) przemo99 » 21.08.2017 21:18

Ja zawsze wynajmuje bezpośrednio przez zakwaterowaniewchorwacji.pl nigdy się zawiodłem cenowo i zawsze wszystko dokladnie wiem przed rezerwacją. Na booking nie lubie tych połslówek i niedomówień łatwo coś przypadkowego zarezerwować.

Choć juz kilka razy znalazłem apart na booking, pozniej go wygooglalem i dogadalem sie z właścicielem prywatnie.
Minionka
Plażowicz
Posty: 5
Dołączył(a): 23.08.2017

Nieprzeczytany postnapisał(a) Minionka » 23.08.2017 10:27

My także w tym roku rezerowaliśmy pobyt przez booking, wszystko poszło bez problemu :)
Rezerwację zrobiliśmy w maju na pobyt w połowie sierpnia.
Nie potrzebowaliśmy karty kredytowej, za pobyt płaciliśmy przed wyjazdem z pensjonatu, na miejscu.
Wszystko się zgadzało z tym, co było w ofercie na booking.
I cena też super, za pobyt dla dwóch osób z widokiem na morze, a do plaży 50m.

Często korzystam z booking, zawsze wszystko było jak w opisie, jeszcze nigdy się nie zawiodłam :D
tompakosc
Odkrywca
Avatar użytkownika
Posty: 103
Dołączył(a): 13.11.2015

Nieprzeczytany postnapisał(a) tompakosc » 23.08.2017 11:05

Współczuję ApropoDefacto problemów, niestety wszędzie można natrafić na niski profesjonalizm pracowników renomowanej firmy. :(
Co do moich historii z Bookingiem nie powiem złego słowa - czy to ws noclegów docelowych czy tylko tranzytowych 1-dniowych. Zawsze wszystko zgodne z ofertą czyli warunki i cena. Mało tego, naprawdę byli pomocni, kiedy mieliśmy dotrzeć na nocleg tranzytowy do godziny 20, a dojechaliśmy ok. 23 /wiadomo - wakacje :hut: /. Jeden telefon żony z fotelu pasażera samochodu do Działu Obsługi i załatwione do tego stopnia, że sami dzwonili po 22 czy dojedziemy i wszystko ok. Oczywiście poinformowali też właścicieli, którzy także do nas dzwonili dopytać /wiadomo ich kasa, tez bym sam dzwonił na ich miejscu :wink: /
Taka podobna sytuacja zdarzyła się nam 2 razy - w Austrii i na Węgrzech, bo Włosi to już sami wydzwaniali bez konieczności kontaktu naszego z Bookingiem.
Co do ofert prezentowanych na bookingu to zawsze warto tez przeszukać opinie na necie danej kwaterki, choćby też na tripadvisor, itd. Mało tego u mnie zawsze google maps idzie w ruch jeszcze, no przecież muszę wiedzieć, gdzie będę wiózł rodzinę, co jest wokół, czy miejscówka ok, itp.

O kontakcie kilka dni przed wyjazdem w zarezerwowanych miejscach tez pamiętam. Krótki mail, aby potwierdzić czy wszystko ok i tyle.

Hmmm tak na marginesie to jak to wszystko w człowieku z wiekiem dojrzewa jak się pojawia odpowiedzialność ojca i męża.
Nawet by do piekła zadzwonił, byleby tylko wszystko dopilnować i dopytać czy czasami tam miejsca nie uszykowali przed podróżą :boss: :mrgreen:
Użytkownik usunięty

Nieprzeczytany postnapisał(a) Użytkownik usunięty » 23.08.2017 11:16

Garo&Justa napisał(a):Zawsze. Booking nie moze pobierac oplat

Cytat z regulaminu Booking

Booking.com nigdy nie działa ani nie funkcjonuje jako oficjalny sprzedawca.

Z tego wzgledu nie ma prawa pobierac oplat za rezerwacje.

Czytajac dalej regulamin znajdujemy

Od momentu, w którym dokonają Państwo rezerwacji, my działamy jedynie jako pośrednik pomiędzy Państwem i dostawcą, przekazując szczegółowe informacje dotyczące Państwa rezerwacji do odpowiedniego dostawcy i wysyłając Państwu e-mail potwierdzający rezerwację w imieniu tego dostawcy.

Booking.com wspomaga (poprzez podmiot zewnętrzny przetwarzający płatności) płatność za odpowiednie produkty lub usługi (tj. oferuje usługę wspomagania płatności) na rzecz i w imieniu Dostawcy

Booking.com nie jest odpowiedzialny za odebranie, potrącenie, przekazanie czy zapłacenie odpowiednim organom podatków należnych za dany pokój/rezerwację. 


Będę się upierał, że są obiekty w imieniu których opłatę pobiera booking. Jeśli twierdzisz inaczej to jesteś w błędzie.
Użytkownik usunięty

Nieprzeczytany postnapisał(a) Użytkownik usunięty » 23.08.2017 11:35

Booking pobiera opłaty bezpośrednio od właścicieli pensjonatów, od użytkowników - wcale, pośredniczy jedynie w płatności. Raz w miesiącu dostają fakturę od Booking i na tej podstawie płacą prowizję - tak mi to mniej więcej opisał nasz host Marko.
Poprzednia stronaNastępna strona

Powrót do Apartamenty, hotele, pokoje



cron
Rezerwacja poprzez booking.com - strona 17
Nie masz jeszcze konta?
Zarejestruj się
reklama
Chorwacja Online
[ reklama ]    [ kontakt ]

Platforma cro.pl© Chorwacja online™ wykorzystuje cookies do prawidłowego działania, te pliki gromadzą na Twoim komputerze dane ułatwiające korzystanie z serwisu; więcej informacji w polityce prywatności.

Redakcja platformy cro.pl© Chorwacja online™ nie odpowiada za treści zamieszczone przez użytkowników. Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu. Serwis ma charakter wyłącznie informacyjny. Cro.pl© nie reprezentuje interesów żadnego biura podróży, nie zajmuje się organizacją imprez turystycznych oraz nie odpowiada za treść zamieszczonych reklam.

Copyright: cro.pl© 1999-2024 Wszystkie prawa zastrzeżone