wojto19a napisał(a):Hmm nie jestem na 100% pewien, jeśli jest inaczej niech ktoś mnie poprawi, ale wydaje mi się, że w przypadku awarii samochód powinni opuścić wszyscy pasażerowie i przejść za barierę energochłonną, nie można stać przed ani za samochodem.
kaeres napisał(a):Czy któryś z tych krajów wymaga aby jadąc z tyłu musiał nadal siedzieć w foteliku dziecięcym (PL, CZ, A, SLO, HR) ?
anakin napisał(a):kaeres napisał(a):Czy któryś z tych krajów wymaga aby jadąc z tyłu musiał nadal siedzieć w foteliku dziecięcym (PL, CZ, A, SLO, HR) ?
Może tu coś znajdziesz...
nowy100 napisał(a):anakin napisał(a):kaeres napisał(a):Czy któryś z tych krajów wymaga aby jadąc z tyłu musiał nadal siedzieć w foteliku dziecięcym (PL, CZ, A, SLO, HR) ?
Może tu coś znajdziesz...
Czy przypadkiem w tym odnośniku, jeśli chodzi o Austrię nie ma błędu z wiekiem? Podają 14 lat .
Yanush napisał(a):Czy ktoś z forowiczów jeździ na takich światełkach DRL:
Crocodyl napisał(a):Jednak jeśli pytasz o podpięcie modułu DRL np. pod "długie" czy halogeny to moim zdaniem (zresztą tak jak i w Polsce) wszystko zależny od kontrolującego policmana. Takie rozwiązanie mimo, że dość popularne u nas ma jedna wadę. Stare klosze nie maja homologacji na RL. Tylko i aż tyle. Takie rozwiązanie (bez dodatkowych świateł DRL) jest co prawda stosowane w kilku popularnych modelach min. VAG ale tam jest to seryjna instalacja.
Crocodyl napisał(a):Jeśli nie masz pewności jedź "po staremu" i nie kuś losu.
Yanush napisał(a):Wiesz.. ja wyrosłem z lat "szpanu", te lampy chcę po to używać aby "zaoszczędzić" trochę energii, którą spożytkować mam zamiar na lodówkę elektryczną (40l) no i klima podczas jazdy, nawi, kamerka, telefon...
Przydałaby się mała elektrownia (wiatrowa?)
Powrót do Samochodem - trasy, noclegi, przepisy, uwagi