Platforma cro.pl© Chorwacja online™ - podróżuj z nami po całym świecie! Odkryj Chorwację i nie tylko na forum obecnych i przyszłych Cromaniaków ツ

Nikon czy canon?

Rozmowy na tematy fotograficzne. Porady odnośnie techniki fotografowania, wyboru sprzętu.
[Nie ma tutaj miejsca na reklamy. Molim, ovdje nije mjesto za reklame. Please do not advertise.]
agata26061
Cromaniak
Avatar użytkownika
Posty: 3616
Dołączył(a): 04.07.2012
Nikon czy canon?

Nieprzeczytany postnapisał(a) agata26061 » 26.06.2014 20:51

Witam. Mam takie pytanie i pewien problem. Do tej pory używałam aparatu kompaktowego Samsung WB5500. Przez pewien czas byłam z niego zadowolona, ale teraz szukam czegoś lepszego. Zastanawiam się nad kupnem lustrzanki tak do 2000 - 2500tys razem z obiektywem. Jestem zupełnie początkującym amatorem i nie znam się dokładnie na tym, ale chcę coraz bardziej pogłębiać swoją wiedzę w tym temacie. Póki co chciałabym zacząć od zwykłej lustrzanki, np. nikona d3100, lub nowszej wersji D3300? Co o tym myślicie? Ostatnio też gdzieś dosłyszałam, że lepiej za taką kasę canona kupić, bo ponoć lepszy, ale tak naprawdę nie wiem na czym ta lepszość mogłaby polegać. A może jeszcze coś innego polecacie, np. sony.
Proszę o poradę, bo mąż mi głowę będzie suszył jak kupię jakiś "szajs". :D :D

P.S. Jeśli taki temat był to sorry, ale nie mogłam na forum się doszukać.

Pozdrawiam
weldon
Legenda
Avatar użytkownika
Posty: 39917
Dołączył(a): 08.07.2009

Nieprzeczytany postnapisał(a) weldon » 26.06.2014 21:05

Ja mam identyczny dylemat z garnkami.
Wodę potrafię już zagotować, ale teraz chciałbym zacząć gotować obiady wielodaniowe i szukam odpowiednich garnków.
Jaką firmę byś poleciła?


;)

Wybacz sarkazm, ale dla amatora całkowicie wystarczające do fotografowania są amatorskie kompakty, przede wszystkim dlatego, że pozwalają uniknąć rozczarowań.