Platforma cro.pl© Chorwacja online™ - podróżuj z nami po całym świecie! Odkryj Chorwację i nie tylko na forum obecnych i przyszłych Cromaniaków ツ

Mobilny internet prepaid

Jacy są Chorwaci, ile co kosztuje w Chorwacji, czy warto jadać w restauracjach, co zabrać ze sobą z Polski, czym najlepiej płacić, na co szczególnie uważać oraz wszystkie inne pytania i uwagi związane z wyjazdami, także te nietypowe czy specjalistyczne, powinny znaleźć się w tym miejscu.
[Nie ma tutaj miejsca na reklamy. Molim, ovdje nije mjesto za reklame. Please do not advertise.]
Rafal G-ce
Croentuzjasta
Posty: 171
Dołączył(a): 08.08.2012

Nieprzeczytany postnapisał(a) Rafal G-ce » 22.06.2015 20:26

Belluna napisał(a):Mam ogromną prośbę, jestem zupełnym laikiem, jeśli chodzi o sprawy techniczne, jak dotąd mieliśmy wifi w apartamencie na wyjazdach. W tym roku niestety wifi brak. Poczytałam trochę wątek i zrozumiałam :mrgreen: , że powinnam zakupić na miejscu w CRO starter TELE-2, będę miała 3 GB do wykorzystania na interenet, powinno chyba wystarczyć, potrzebuję głównie do sprawdzania poczty służbowej. Tylko jak już kupię to co dalej, czy ktoś mógłby mi "łopatologicznie" - krok po kroku, napisać co z tą kartą dalej robić, jak to uruchomić.
Chciałabym mieć internet na macbooku, da się? i jak to zrobić? I czy to się potem w razie co łatwo doładowuje?
Pomóżcie...bardzo proszę :)

Wszystko powyżej koledzy i koleżanki Ci już opisali. Ja dodam od siebie tylko, żebyś dobrze zapamiętała rodzaj karty do kupienia. Ja po trzech dniach prób w zeszłym roku odpuściłem. Dopiero jakieś trzy miesiące po powrocie przypadkowo zauważyłem, że kupiłem ..... zwykły starter Tele2, który był na doładowania :oops: :oops: :oops:

Belluna napisał(a):Faktycznie, w takim razie zainwestować w jakiś modem jednak muszę. Dzięki :)