Chorwacja Online..........odkryj Chorwację na forum obecnych i przyszłych Cromaniaków

makarska gandalf travel

Apartament czy hotel? Ile to kosztuje, co warto wybrać, na co zwracać uwagę. Jeżeli szukasz odpowiedniego miejsca noclegowego, pisz tutaj. [Nie ma tutaj miejsca na reklamy. Molim, ovdje nije mjesto za reklame. Please do not advertise.]
Regulamin działu
Prosimy nie umieszczać w tym dziale żadnych postów zawierających treści, które mogą zostać uznane za reklamę. Moderatorzy zastrzegają sobie prawo do usunięcia postów w tym dziale bez podania przyczyn - proszę nie wysyłać następnych postów z pytaniem "co się stało z moim wątkiem". Nieprzestrzeganie powyższych postanowień grozi banem.

[Nie ma tutaj miejsca na reklamy. Molim, ovdje nije mjesto za reklame. Please do not advertise.]
zuzao85
Plażowicz
Posty: 5
Dołączył(a): 18.06.2008
makarska gandalf travel

Nieprzeczytany postnapisał(a) zuzao85 » 18.06.2008 16:28

witam!wybieram sie na Makarske w dniach od 18-29 sierpnia z biurem Gandalf Travel!napiszcie mi prosze czy to dobry wybor wlasnie to biuro,bo wiele zlego slyszalam na jego temat!jakby co moj nr gg 3905570!czekam na jakies informacje i moze na osoby,ktore tez sie wlasnie wybieraja w tym terminie i z tym biurem
pozdrawiam serdcznie
Aga19784
Autostopowicz
Posty: 3
Dołączył(a): 08.06.2008

Nieprzeczytany postnapisał(a) Aga19784 » 04.07.2008 14:05

Hej. Właśnie wróciliśmy z wakacji z biurem Gandalf Travel. Byliśmy z nimi 2 raz. Dwa lata temu było super. żadnych zastrzeżeń. W tym roku : w tamtą stronę autokar bez klimatyzacji, ale widoki Chorwacji wynagrodziły nam trudy podróży. Na miejscu super, chociaż na pomoc rezydenta Sławka nie ma co liczyć, traktuje turystów jak zło konieczne.
Podróż powrotna: mieliśmy wyjechać o godz 15, zmiana na 19, ale w końcu wyjechaliśmy o 23. Kilka godzin siedzenia na bagażach, gdyż nie było dla nas autokaru.
Autokar :dwóch przemęczonych kierowców + opryskliwa pilotka, ale klimatyzacja działa.
Ruszamy z Makarskiej :z PRZEPEłNIONą TOALETą! Smród wieziemy do Warszawy, gdyż podobno przez całą drogę nie ma gdzie oczyścić toalety. Ale mimo wszystko, to nie jest najgorsze.
Ok godz 2 jeden z turystów BUDZI KIEROWCę prowadzącego autokar!
Przeżyliśmy chwile grozy, ale cali i zdrowi dojechaliśmy do Warszawy.
pozdrawiam
dsk
Croentuzjasta
Avatar użytkownika
Posty: 160
Dołączył(a): 18.04.2008

Nieprzeczytany postnapisał(a) dsk » 04.07.2008 14:22

ja bylem w makarskiej z gandalfem i bylo super.
moge wyslac zdjecia autokaru, pokoju itp!!!

Slawek to od 10 lat tam jedzi i moze miec juz tego wszystkiego dosc...ale jaka on ma wiedze nt tego regionu to szok... teraz jest nowy czlowiek Julek ...1 raz wiec sie uczy ale ok.

Aukokar 1 class w 2 strony ten sam.
Kierowcy 3 lub 2 caly czas ...w tym Adam taki lysy super gosc.

Domy wszystkie jakie widzialem ..chyba z 5 super stan.

650pln za 9 dni pobytu to moim zdaniem mega promocja i nigdynie powiem na nich zlego slowa!!!!!:):)
Aga19784
Autostopowicz
Posty: 3
Dołączył(a): 08.06.2008

Nieprzeczytany postnapisał(a) Aga19784 » 04.07.2008 14:35

To tylko Ci pozazdrościć. 2 lata temu też byliśmy bardzo zadowoleni i dlatego wyjechaliśmy tam znowu.
My powrót niestety zaliczyliśmy z dwoma kierowcami i być może dlatego zaliczyliśmy niemiłe przygody. Mam nadzieję, że był to tylko wyjątek.
pozdrawiam serdecznie
zuzao85
Plażowicz
Posty: 5
Dołączył(a): 18.06.2008

Nieprzeczytany postnapisał(a) zuzao85 » 04.07.2008 16:52

no to ja nie wiem co mam myslec;/niby fajnie ale jednak;/sie okaze w sierpniu a zdjecia bardzo poprosze..burusad@interia.pl!dziekuje wszytskim za informacje;)a jechal ktos z was z Poznania czy z innych miast? a moze przejezdzaliscie przez Poznan?pozdrawiam
Inde
Croentuzjasta
Avatar użytkownika
Posty: 254
Dołączył(a): 07.03.2008

Nieprzeczytany postnapisał(a) Inde » 04.07.2008 17:36

zuzao85 napisał(a):no to ja nie wiem co mam myslec;/niby fajnie ale jednak;/sie okaze w sierpniu a zdjecia bardzo poprosze..burusad@interia.pl!dziekuje wszytskim za informacje;)a jechal ktos z was z Poznania czy z innych miast? a moze przejezdzaliscie przez Poznan?pozdrawiam


Też się naczytałem przeróżnych opinii. No ale jak to z owymi bywa :) ilu ich autorów tyleż samo zdań, różnych potrzeb, poczucia standardu czy wymagań względem przewoźnika. Jak to nasza tutejsza była rezydentka Pani Kasia poradziła: "zacisnąć zęby", byle dotrzeć do raju jakim jest Chorwacja :) Już za dwadzieścia parę dni będę miał okazję sprawdzić co ten Gandalf może nam zaoferować ;) dsk jak widać jest bardzo zadowolony i liczę dokładnie na to samo :wink:

:papa:
zuzao85
Plażowicz
Posty: 5
Dołączył(a): 18.06.2008

Nieprzeczytany postnapisał(a) zuzao85 » 04.07.2008 17:56

no to daj znac jak wrocisz jak było;)ja wyjezdzam 18 sierpnia!mam nadzieje ze wyjazd sie uda;)pozdriawiam
Aneta.K
Cromaniak
Avatar użytkownika
Posty: 2420
Dołączył(a): 11.05.2008

Nieprzeczytany postnapisał(a) Aneta.K » 04.07.2008 19:02

dsk.....jakbym mogła prosić kilka fotek na @,poniewaz rozważam wyjazd z tym biurem i nie chce sie rozczarować.....
adres e-mail widoczny tylko dla zalogowanych na cro.pl
Dzieki i pozdrawiam.
M2agda
Plażowicz
Posty: 5
Dołączył(a): 12.07.2008
urlop z gandalfem

Nieprzeczytany postnapisał(a) M2agda » 12.07.2008 16:06

Witam. Mam prośbę. Wybieram się z koleżanką we wrześniu do Chorwacji. Wybrałyśmy program CHORWACJA CENTRUM TURYSTYKI AKTYWNEJ organizowany przez biuro Gandalf Travel. Zakwaterowanie będziemy mieć w Villa Mila. Mam pytanie czy ktoś wie jakie warunki są w Villa Mila, (może ma zdjęcia łazienek), czy ktoś może wybrał program dalmacja adventure i jak jego ocenia? Prosilabym o kontakt. Z góry dziękuję i pozdrawiam. Magda
Inde
Croentuzjasta
Avatar użytkownika
Posty: 254
Dołączył(a): 07.03.2008
Re: urlop z gandalfem

Nieprzeczytany postnapisał(a) Inde » 12.07.2008 17:21

M2agda napisał(a):Witam. Mam prośbę. Wybieram się z koleżanką we wrześniu do Chorwacji. Wybrałyśmy program CHORWACJA CENTRUM TURYSTYKI AKTYWNEJ organizowany przez biuro Gandalf Travel. Zakwaterowanie będziemy mieć w Villa Mila. Mam pytanie czy ktoś wie jakie warunki są w Villa Mila, (może ma zdjęcia łazienek), czy ktoś może wybrał program dalmacja adventure i jak jego ocenia? Prosilabym o kontakt. Z góry dziękuję i pozdrawiam. Magda


31 lipca zamieszkam właśnie w Villi Mila, również jestem ciekaw jakie panują tam warunki. Po powrocie na pewno podzielę się wrażeniami. Jeśli wybierasz się M2agdo szybciej niż ja proszę o podesłanie tutaj fotek :)

Pozdrav :papa:
M2agda
Plażowicz
Posty: 5
Dołączył(a): 12.07.2008

Nieprzeczytany postnapisał(a) M2agda » 13.07.2008 11:04

Hej. Jadę dopiero 14 września. Jakbyś mógł przesłać fotki z pobytu to byłabym bardzo wdzięczna. :D Mój adres mailowy: adres e-mail widoczny tylko dla zalogowanych na cro.pl . Czy też wybrałeś program z rozyrwkami tzn. dalmacja adventure lub active? Pozdr.
AsiaBB
Plażowicz
Posty: 7
Dołączył(a): 23.04.2008

Nieprzeczytany postnapisał(a) AsiaBB » 14.07.2008 17:56

cześć, ja się wybieram do villi dragica. również byłabym wdzięczna za fotki. pozdrawiam.
adres e-mail widoczny tylko dla zalogowanych na cro.pl
dsk
Croentuzjasta
Avatar użytkownika
Posty: 160
Dołączył(a): 18.04.2008

Nieprzeczytany postnapisał(a) dsk » 17.07.2008 09:41

Co Wy sie tak stresujecie??????????

Nie czytajcie bredni na gazeta.pl i innych takich forach i tyle...:)

Wyjazd bedzie super na bank i tyle...

Nie sadze aby gandalf wykupowal od maja do wrzesnia "czworaki"

Domy jakie widzialem a raczej maja na tej samej ulicy wszystkie sa naprawde spoko...i wszystkie wygladaja na serio tak jak w katalogu...
AsiaBB
Plażowicz
Posty: 7
Dołączył(a): 23.04.2008

Nieprzeczytany postnapisał(a) AsiaBB » 17.07.2008 10:27

mądrze napisane :) a ja się już nie mogę doczekać wyjazdu...... 8) :D
Pablo71
Turysta
Avatar użytkownika
Posty: 9
Dołączył(a): 18.07.2008

Nieprzeczytany postnapisał(a) Pablo71 » 18.07.2008 13:29

Jechalem z Gandalf Travel w 2003 do makarskiej. Fatalna podroz, pobyt OK ale podroz do Chorwacji to byl koszmarNa wejsci do autokaru dowiedzialem sie, ze Pilotka nie ma dla mnie miejsca I mam siedziec w przejsciuPo awanturze jakos laskawie zlanazla mi miejsce za kierowca, fatalnie sie podrozowalo. Co 1 godz bylpostoj na papieroski, piwko, sikanie itd. Toalete ktos zalatwil jeszcze z Polsce . W Chorwacji Pani Pilotka sie zgubila  Dobrze, ze kierowcy kiedys byli w Makarskiej to wiedzieli mniej wiecej jak jechac Na Slowenii Pilotka pozyczala od pasazerow EURo bo nie miala na oplaty jakies tam Rezydenta widzialem tylko RAZ, jak reklamowal swoje wycieczki fish picnik i wino (wszystko 2 raz drozsze jak u Chorwatow na miejscu). Nie polecam tego Biura Podrozy Gandalf Tr.
Następna strona

Powrót do Apartamenty, hotele, pokoje



makarska gandalf travel
Nie masz jeszcze konta?
Zarejestruj się
Chorwacja Online
[ reklama ]    [ kontakt ]

Serwis Cro.pl Chorwacja Online wykorzystuje cookies do prawidłowego działania, te pliki gromadzą na Twoim komputerze dane ułatwiające korzystanie z serwisu; więcej informacji w polityce prywatności.

Redakcja serwisu Cro.pl Chorwacja Online nie odpowiada za treści zamieszczone przez użytkowników. Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu. Forum wykorzystuje oprogramowanie M 2.0. Serwis ma charakter wyłącznie informacyjny. Cro.pl nie reprezentuje interesów żadnego biura podróży, nie zajmuje się organizacją imprez turystycznych oraz nie odpowiada za treść zamieszczonych reklam.

chorwacja online - cro.pl 1999-2018