Chorwacja Online..........odkryj Chorwację na forum obecnych i przyszłych Cromaniaków

LOSINJ- zakątki nieznane, w 2013 poznane...

Nasze relacje z wyjazdów do Chorwacji. Chcesz poczytać, jak inni spędzili urlop w Chorwacji? Zaglądnij tutaj!
[Nie ma tutaj miejsca na reklamy. Molim, ovdje nije mjesto za reklame. Please do not advertise.]
Stasiek18
Cromaniak
Avatar użytkownika
Posty: 856
Dołączył(a): 05.04.2011

Nieprzeczytany postnapisał(a) Stasiek18 » 03.02.2014 21:15

rapez napisał(a): trzasnął piorun w wodę...

Obrazek
No to niezłe wrażenia miałeś przy łowieniu.
Obrazek
rapez napisał(a):Tak samo jest chyba z pływaniem na takich falach.

Pływam nieżle ,ale pływać wśród skałek, przy takich falach to bym nie miał odwagi.
Obrazek
Stasiek18
Cromaniak
Avatar użytkownika
Posty: 856
Dołączył(a): 05.04.2011

Nieprzeczytany postnapisał(a) Stasiek18 » 09.02.2014 11:33

To już niestety ostatnie zdjęcia z Losinj
Obrazek
Kierujemy się punkt widokowy Umpiljak(171m).
W drodze mijamy jakieś nawiedzone ranczo.
ObrazekObrazekObrazek
.
Obrazek
.
Obrazek
.
Obrazek
.
Obrazek
.
Obrazek
.
Niezłe klimatyObrazek
.
Obrazek
.
Narty w tym regionie?
Tu nigdy chyba nie było śnieguObrazek
Podziwiamy panoramę wyspy.
.
Obrazek
.
Obrazek
.
Obrazek
.
Obrazek
.
Obrazek
.
Obrazek
.
Obrazek
.
Następny punkt widokowy jest przy kaplicy św.Ivan(251m)
.
Obrazek
.
Obrazek
.
Obrazek
.
Podziwiamy Veli Losinj
.
Obrazek
.
Obrazek
.
Obrazek
.
I zatokę Rovenska
.
Obrazek
.
Obrazek
.
Nieco dalej parkuje sporo samochodów ,stąd można pieszo dotrzeć do ciekawych zatoczek.
.
Obrazek
.
Dalej nie jedziemy,chociaż są jeszcze punkty widokowe Grgośćak(242m) i Pogled.
W Losinj spotykam jeszcze takie dziwne boisko,ale do jakiej dyscypliny pasuje to nie wiem.
Małe to boisko ,może 20 metrów na 10,a bramki po kolanaObrazek
.
Obrazek
.
Niestety nadszedł czas pożegnań
Obrazek
Na koniec dostajemy prowiant od gospodarza na drogę.Wino,rakija,czekoladki itd...itd...
Żegnamy Losinj i Cres
Obrazek
.
Obrazek
.
Obrazek
.
Obrazek
.
To już ostatnie widokiObrazek
Wracamy do PolskiObrazekkierunek Kraków.
ObrazekObrazek
zack
Croentuzjasta
Avatar użytkownika
Posty: 320
Dołączył(a): 01.05.2011

Nieprzeczytany postnapisał(a) zack » 10.02.2014 15:36

Hej Stasiek,

Zaliczone! :)

BTW. Trzeba było jechać dalej, za tą budką z biletami na plaży FKK, jakieś 3km (ewentualnie podprowadzić rower). Tam jest jedna z ładniejszych zatoczek na Losinj, Cunguski.

Relacja rewelacja :lol:
gosiak.k
Croentuzjasta
Avatar użytkownika
Posty: 240
Dołączył(a): 08.03.2013

Nieprzeczytany postnapisał(a) gosiak.k » 10.02.2014 16:29

Fajnie się czytało i oglądało :D
Dzięki,
pozdrawiam :papa:
Gośka
kbw
Croentuzjasta
Avatar użytkownika
Posty: 186
Dołączył(a): 26.03.2012

Nieprzeczytany postnapisał(a) kbw » 11.02.2014 10:20

Dziękuje za możliwość poczytania i pooglądania miejsc których jeszcze nie znam!
Pozdrawiam :papa:
anakin
Junior Moderator
Avatar użytkownika
Posty: 28172
Dołączył(a): 11.07.2009

Nieprzeczytany postnapisał(a) anakin » 11.02.2014 10:54

No to i ja Stasiek mogę Ci już podziękować. :P
Bardzo lubię takie relacje jak Twoja. :P
Wiesz dlaczego? :P

Bo dzięki Tobie wiem gdzie....nie pojadę. :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Stasiek18
Cromaniak
Avatar użytkownika
Posty: 856
Dołączył(a): 05.04.2011

Nieprzeczytany postnapisał(a) Stasiek18 » 12.02.2014 01:23

zack napisał(a):Relacja rewelacja :lol:

gosiak.k napisał(a):Dzięki
Gośka

kbw napisał(a):Pozdrawiam

anakin napisał(a):No to i ja Stasiek mogę Ci już podziękować.

Dzięki i pozdrawiamObrazek

anakin napisał(a):Wiesz dlaczego nie pojadę.


Wiem... wiem ....
Na Losinj jest za mało kamieni i za dużo zieleni
ObrazekObrazekObrazek
Tomasz W
Cromaniak
Avatar użytkownika
Posty: 1152
Dołączył(a): 04.08.2008

Nieprzeczytany postnapisał(a) Tomasz W » 12.02.2014 10:50

Dzięki Stasiek. Dziś pierwsze dwie godziny w pracy zajęła mi Twoja wspaniała relacja. Na Losinj jeszcze nie dotarłem ale może kiedyś...? Pozdrawiam :papa:
piotrf
Cromaniak
Avatar użytkownika
Posty: 14037
Dołączył(a): 26.07.2009

Nieprzeczytany postnapisał(a) piotrf » 12.02.2014 12:47

Dziękuję , było fajnie i pięknie :D

Teraz jeszcze teleportacja do domu i bilans/podsumowanie :?:


Pozdrawiam
Piotr
Stasiek18
Cromaniak
Avatar użytkownika
Posty: 856
Dołączył(a): 05.04.2011

Nieprzeczytany postnapisał(a) Stasiek18 » 12.02.2014 18:14

Tomasz W napisał(a):Dzięki Stasiek.

Czytania za wiele nie było,nie mam talentu do pisania,ale przynajmniej można było dużo fotek zobaczyć.
Obrazek
piotrf napisał(a):Dziękuję
Teraz jeszcze teleportacja do domu i bilans/podsumowanie
Piotr

Będzie małe podsumowanie ,może za chwilę
Obrazek
Stasiek18
Cromaniak
Avatar użytkownika
Posty: 856
Dołączył(a): 05.04.2011

Nieprzeczytany postnapisał(a) Stasiek18 » 13.02.2014 00:08

Małe podsumowanie.Obrazek
Na Losinj spędziłem naprawdę udane wakacje,to miejsce mogę polecić każdemu.
Jest dużo wyludnionych zatoczek i plaż (Kriska,Cuanguski,Krivica,Mala Draga) z dala od tłumów ,co mi akurat odpowiada.
Zwolennicy aktywnego wypoczynku znajdą masę szlaków pieszych i rowerowych.Obrazek
Ci którzy lubią pagórki ,mają Osorskie pasmo górskie.Obrazek
Dla rodzin z małymi dziećmi jest Cikat i Suncana,gdzie dotrą z wózkiem bez problemów.
Obrazek
Nie wiem czy to zaleta czy wada tego miejsca,ale zbyt wielu Polaków tutaj nie spotkasz.
Więc najazd łysych karków z Polski Ci nie grozi,co najwyżej jakiś gej zaokrętuje sie na twoją wycieczkęObrazek
W porównaniu do Dalmacji ,nikt cie tu w języku polskim nie zrozumie Obrazek
Pogoda oczywiscie dopisała, może poza jednym dniem.
Właściciel lokum był w porządku,w wolnych chwilach często robił w swoim garażu jakieś meble i szafki.
Tylko w apartamencie meble były z przed 30-tu lat,ale podobno i szewc chodzi w dziurawych butach.
Niestety dwa tygodnie to za mało aby wszystkie ciekawe miejsca zobaczyć.
Obrazek
Zwyczajnie zabrakło czas na:
Cres-starożytne miasto z zabytkami z czasów weneckich
Pasmo górskie Osoršćica z najwyższym szczytem wyspy Televrinou (588 m)
Jezioro Vransko - którego pojawienie się na wyspie nie jest do dnia dzisiejszego wyjaśnione.
Poziom jeziora znajduje się ponad poziomem morza, natomiast dno jeziora znajduje się 68 m poniżej poziomu morza.
Wyspa Unije- górzysta, pokryta śródmorską roślinnością.
Orlec-orły i sepy płowe
Beli- most rzymski cesarza Tyberiusza
Valun-kamień nagrobny pisany głagolicą i łaciną pochodzący z XI w.
Wyspa Silba-liczne zatoki i piaszczyste plaże
Latarnia Kurila
Delfiny-podobno w okolicy jest ich ok.100
Plaże i zatoczki Losinj-Artaturi,Studencić,Krivica,Plieski,Zabodarski,Tomozina itd....
Plaże i zatoczki Cresu-Veli żal,Toveraścica,Galboka,Baldarin itd...
Myślę że jeszcze na Losinj powróce aby nadrobić zaległości.
Teraz to nawet mam ochotę na ponowną wizytę w Lubenicach i plaże św. Ivana
Mała ciekawostka:
W 1999 na Losinj belgijski turysta podczas nurkowania znalazł rzeźbę z brązu przedstawiającą greckiego Apoxyomena z 1 w.p.n.e.
Więc może i nas spotka na Losinj taka przygoda.....
Pozdrawiam Wszystkich którzy dotarli cierpliwieObrazek do samego końca.Obrazek
ObrazekObrazek


ObrazekObrazekObrazekObrazekObrazekObrazekObrazek
kulka53
Cromaniak
Avatar użytkownika
Posty: 11709
Dołączył(a): 31.05.2006

Nieprzeczytany postnapisał(a) kulka53 » 13.02.2014 08:18

Dzięki za relację :)
Bardzo miło się czytało i oglądało :idea:

Oprócz Pagu, Cres wspominam z Chorwacji najmilej, fajnie że i Tobie się podobało.
Trochę Ci jeszcze zostało do odwiedzenia... chyba faktycznie musisz wrócić :cool:
Miasto Cres i Televrina, to punkty obowiązkowe :)

Pozdrawiam :papa:

Aaaa... i dzięki jeszcze za koty :mrgreen: :D
Vjetar
Cromaniak
Avatar użytkownika
Posty: 45312
Dołączył(a): 04.06.2008

Nieprzeczytany postnapisał(a) Vjetar » 13.02.2014 08:49

Podsumowanie jak i relacja brzmi nieźle.
Szkoda tego Cresu i Vransko Jezero...ale jest kolejny urlop jakby co. :)

Fajnie się podróżowało - dzięki.

Pozdrawiam
te kiero
Cromaniak
Avatar użytkownika
Posty: 7795
Dołączył(a): 27.08.2012

Nieprzeczytany postnapisał(a) te kiero » 13.02.2014 09:02

Piękne to nieznane Losinj, choć teraz już nieco poznane :D
większość miasteczek HR ma to coś, na zdj.17tym w Losinj zabytkowa wieżyczka, super
wybrzeże rewelacyjnie poszarpane :D
było pięknie
Bea.ta
Junior Moderator
Avatar użytkownika
Posty: 27420
Dołączył(a): 09.02.2008

Nieprzeczytany postnapisał(a) Bea.ta » 13.02.2014 10:04

Stasiek - wiesz dobrze, że byłam cały czas :)
mimo, że to nie to co lubię najbardziej (taaa zielono to ja mam koło domu :roll: ) - napisane i wywczasowane świetnie ;)
dzięki :smo:
Poprzednia stronaNastępna strona

Powrót do Nasze Relacje z podróży



LOSINJ- zakątki nieznane, w 2013 poznane... - strona 11
Nie masz jeszcze konta?
Zarejestruj się
Chorwacja Online
[ reklama ]    [ kontakt ]

Serwis Cro.pl Chorwacja Online wykorzystuje cookies do prawidłowego działania, te pliki gromadzą na Twoim komputerze dane ułatwiające korzystanie z serwisu; więcej informacji w polityce prywatności.

Redakcja serwisu Cro.pl Chorwacja Online nie odpowiada za treści zamieszczone przez użytkowników. Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu. Forum wykorzystuje oprogramowanie M 2.0. Serwis ma charakter wyłącznie informacyjny. Cro.pl nie reprezentuje interesów żadnego biura podróży, nie zajmuje się organizacją imprez turystycznych oraz nie odpowiada za treść zamieszczonych reklam.

chorwacja online - cro.pl 1999-2018