Platforma cro.pl© Chorwacja online™ - podróżuj z nami po całym świecie! Odkryj Chorwację i nie tylko na forum obecnych i przyszłych Cromaniaków ツ

Jeziora Plitwickie

W Chorwacji jest mnóstwo wartych zobaczenia miejsc. Zwiedzanie lub wypoczynek, albo i jedno, i drugie? Byłeś gdzieś lub chcesz się dowiedzieć czegoś od innych? To właśnie tutaj możesz to zrobić.
[Nie ma tutaj miejsca na reklamy. Molim, ovdje nije mjesto za reklame. Please do not advertise.]
anavolimhr
Podróżnik
Posty: 17
Dołączył(a): 23.03.2012
Jeziora Plitwickie

Nieprzeczytany postnapisał(a) anavolimhr » 22.04.2013 20:04

Witam, wszystkich. Mam problem. Pracuję jako pilot wycieczek a właściwie dopiero początkuję. Na przełomie maja i czerwca wybieram sie na wycieczke objazdową po Chorwacji i w programie mam Jeziora Plitwickie na ktorych nigdy nie bylam. Czy mogłabym prosic o jakies rady co do zwiedzania z grupa, czy trasa jest dobrze oznaczona, jaki wariant zwiedzania najlepiej wybrac? Bardzo dziękuję za odpowiedzi.
Pozdrawiam
krispinus
Cromaniak
Avatar użytkownika
Posty: 933
Dołączył(a): 17.07.2011

Nieprzeczytany postnapisał(a) krispinus » 22.04.2013 20:20

Zerknij najpierw na tematy poniżej -Podobne tematy.
Powinnaś tam znaleźć odpowiedzi na większość pytań.
Jak na któreś nie znajdziesz, sprecyzuj...
A tak na marginesie.
Jeżeli chcesz oprowadzać, to najlepiej jak byś przedtem sama została oprowadzona :oczko_usmiech:
weldon
Legenda
Avatar użytkownika
Posty: 39917
Dołączył(a): 08.07.2009

Nieprzeczytany postnapisał(a) weldon » 22.04.2013 20:27

Plitvice to dziura ...
Pierwsze wrażenia ...
Trasy.

Pozdrawiam i mało maruderów na trasie życzę :)
anavolimhr
Podróżnik
Posty: 17
Dołączył(a): 23.03.2012

Nieprzeczytany postnapisał(a) anavolimhr » 22.04.2013 21:25

Ja wiem doskonale, że najlepiej by było tam wczesniej byc no ale niestety w programie pojawila sie rzecz której nie znam w praktyce wiec troche trzeba bedzie pomimprowizowac. Dlatego też skierowałam swoje pytania tu na forum :)
Dzięki za linki :)