Platforma cro.pl© Chorwacja online™ - podróżuj z nami po całym świecie! Odkryj Chorwację i nie tylko na forum obecnych i przyszłych Cromaniaków ツ

Istria- turystyka tak czy nie?

Wszystkie rozmowy na tematy turystyczne nie związane z wcześniejszymi działami mogą trafiać tutaj. Zachowanie się naszych rodaków za granicą, wybór kraju wakacyjnego wyjazdu, czy korzystać z biur podróży.
[Nie ma tutaj miejsca na reklamy. Molim, ovdje nije mjesto za reklame. Please do not advertise.]
Veroxx_96
Autostopowicz
Posty: 4
Dołączył(a): 22.04.2018
Istria- turystyka tak czy nie?

Nieprzeczytany postnapisał(a) Veroxx_96 » 22.04.2018 19:20

Witam serdecznie,
Jeżeli już gdzieś jest taki wątek, to przepraszam bardzo za nieuwagę. :(
Jestem studentką Kroatystyki i potrzebuję wykonać ankietę dotyczącą rozwoju turystyki na tymże terenie.
Jeżeli posiadają Państwo jakieś informacje na temat Istrii np. kuchnia, kajkawszczyzna, turystyka itp. to byłabym ogromnie wdzięczna na udzielenie każdej pomocy. :D
Jednocześnie prosiłabym o wypełnienie krótkiej ankiety właśnie na temat rozwoju turystycznego w Istrii:
https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIp ... sp=sf_link
ankieta jest krótka i pozwoli mi oszacować jak Polacy widzą Istrię, co o niej wiedzą itp.
Zgromadzone odpowiedzi pozwolą mi sprawniej napisać moją pracę licencjacką :)
Z góry dziękuję i pozdrawiam! :papa:
Janusz Bajcer
Moderator globalny
Avatar użytkownika
Posty: 107607
Dołączył(a): 10.09.2004

Nieprzeczytany postnapisał(a) Janusz Bajcer » 22.04.2018 19:43

Ankieta wypełniona.
Bea.ta
Legenda
Avatar użytkownika
Posty: 29091
Dołączył(a): 09.02.2008

Nieprzeczytany postnapisał(a) Bea.ta » 22.04.2018 20:39

Veroxx_96 napisał(a):Witam serdecznie,
Jeżeli już gdzieś jest taki wątek, to przepraszam bardzo za nieuwagę. :(
Jestem studentką Kroatystyki i potrzebuję wykonać ankietę dotyczącą rozwoju turystyki na tymże terenie.