Platforma cro.pl© Chorwacja online™ - podróżuj z nami po całym świecie! Odkryj Chorwację i nie tylko na forum obecnych i przyszłych Cromaniaków ツ

Dla jadących pierwszy raz - koszty dojazdu

Którędy jechać? Ile zajmuje pokonanie trasy? Na jakich odcinkach drogi są płatne? Gdzie przekraczać granice? Nocować po drodze czy nie? A jeśli tak, to gdzie? Co zabrać w podróż, na co uważać, jak się zachowywać, jak radzić sobie w sytuacjach kryzysowych. Gdzie nie warto tankować i co z LPG.
[Nie ma tutaj miejsca na reklamy. Molim, ovdje nije mjesto za reklame. Please do not advertise.]
wido_szczecin
Turysta
Posty: 14
Dołączył(a): 01.03.2017

Nieprzeczytany postnapisał(a) wido_szczecin » 01.03.2017 22:56

dzięki za odpowiedź, ale tak bardziej po ludzku? nic z tego nie rozumiem. czy autostrada A2 jest płatna od samej granicy ze słowenią, czy bramki dopiero w lucku? jestem zielony w temacie chorwacji. czy lepiej płacić na bramkach (oczywiście kartą), czy bardziej opłaca się kupić ichniejszego viatolla? jeżeli box`a, to gdzie go kupić i jakie koszta na w.w. przeze mnie trasę?
anakin
Legenda_mistrz LM
Avatar użytkownika
Posty: 33332
Dołączył(a): 11.07.2009

Nieprzeczytany postnapisał(a) anakin » 01.03.2017 22:59

wido_szczecin napisał(a):dzięki za odpowiedź, ale tak bardziej po ludzku? nic z tego nie rozumiem. czy autostrada A2 jest płatna od samej granicy ze słowenią, czy bramki dopiero w lucku? jestem zielony w temacie chorwacji. czy lepiej płacić na bramkach (oczywiście kartą), czy bardziej opłaca się kupić ichniejszego viatolla?

Weź poczytaj.....
oplaty-za-autostrady-dyskusja-przeniesiona-z-faq-t28182-2250.html?hilit=op%C5%82aty%20za%20autostrady
Tak po ludzku.

W prawym, górnym rogu forum masz wyszukiwarkę.
Wpisujesz czego szukasz i czytasz.
No chyba, że Panda.


wido_szczecin napisał(a): jeżeli box`a, to gdzie go kupić i jakie koszta

Najlepiej w sklepie.
A koszta takie na jakie Cię stać.
wido_szczecin
Turysta
Posty: 14
Dołączył(a): 01.03.2017